Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Невчасні повідомлення

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
31 січня мені на пошту прийшов лист про розрив співпраці через проведений Фінмоніторинг. Звернувшись на гарячу лінію і потім у відділення мене почали переконувати, що до того був запит про подачу документів щодо проведення операцій (хтось казав, що в додаток, хтось що на електронну пошту). Жодного повідомлення насправді не було. Подавши заяву щодо переведення коштів у інший банк я все ж потребувала перелік документів, які вони вимагали начебто до того. 3 рази я зверталась на гарячу лінію з цим запитом, писала на пошту і мене годували порожніми обіцянками, нічого не надсилаючи. Вже при остаточному закритті після переведення коштів у іншу установу (з Чорною міткою, яка мені створила додаткові проблеми) я отримала лист з переліком операцій, які банк вважав ризиковими. Якби я насправді вчасно отримала необхідне попередження, то не мала б подальших проблем. Вважаю винними працівників, які не повідомили вчасно та не надіслали мені запит перед розривом відносин
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 марта 2025, 8:50
Добрий день!

Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Будемо відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Розуміємо, наскільки важливо отримувати своєчасну інформацію, особливо щодо фінансових операцій. Інформування щодо блокування та надання документів відбувається у Viber, якщо цей канал зв’язку відсутній — направляється СМС. Також додатково формується лист на електронну пошту, яку Ви вказували при відкритті рахунку.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
Щиро очікуємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 марта 2025, 9:25
Передали запит менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Після аналізу з Вами зв’яжуться, просимо очікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 марта 2025, 9:25
#
Полезный комментарий
Передали запит менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Після аналізу з Вами зв’яжуться, просимо очікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.19
USD 41.8 42.22
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.5 49.19
USD 41.8 42.22
Все курсы банка