Списують гроші з рахунку, але не видають готівку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 17
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 9 марта 2025, 9:23
- #
- Полезный комментарий
Передали запит менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій особистий контроль. Після аналізу з Вами зв’яжуться, просимо очікувати.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +45
-
- Максим Самитов
- 9 марта 2025, 9:37
- #
Добрий день,
Знімав кошти саме з банкомату вашого банку, а не іншого. Технічна проблема саме на вашій стороні, а страждаю через це я. На мій погляд, права споживача ніяк не захищені у цьому випадку.
Також, мені здається, що у вас є доступ до залишків в банкоматі та відеокамері у ньому.
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 9 марта 2025, 12:28
- #
- Полезный комментарий
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та питання вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +15
-
- Qwerty1999
- 9 марта 2025, 12:51
- #
Технический лимит выдачи
банкомата — 40 купюр за один раз.
Если из кассеты с тысячными
купюрами банкомат отсчитал
менее 40 листов, то остаток
суммы хоть по 500грн или
по 200грн все равно превышает
технический лимит выдачи,
о чем собственно клиент и
получил сообщение на экране.
Неужели нельзя было заказать
к выдаче не 40тыс, а хотя-бы 20тыс,
чтобы наверняка получить
заявленную сумму наличными…
банкомата — 40 купюр за один раз.
Если из кассеты с тысячными
купюрами банкомат отсчитал
менее 40 листов, то остаток
суммы хоть по 500грн или
по 200грн все равно превышает
технический лимит выдачи,
о чем собственно клиент и
получил сообщение на экране.
Неужели нельзя было заказать
к выдаче не 40тыс, а хотя-бы 20тыс,
чтобы наверняка получить
заявленную сумму наличными…
А с каких пор , клиент должен учитывать технические подробности оборудования банка ?
Khvorost
думаю тут краще читати умови користування/обслуговування в банку, там всяке можна зустріти якщо почати читати))
«А с каких пор , клиент должен учитывать технические подробности оборудования банка ?»
А щодо цього, звісно може не враховувати, і сидіти без своїх 40 штук, ти такі питання задаєш, наче ти дівчина, котра йде о півночі в міні-спідниці та на каблуках через безлюдний парк, потім трапляється халепа і ти сидиш і ниєш, що тобі життя зламали, ну от чого не обійти це безлюдне місце або на таксі не поїхати? бо не хотіла думати завчасно, ну от вона ж теж не має «враховувати» особливості місцевості де вона перебуває, можна не враховувати, йди на здоров`я, але потім нити не треба, що тебе згвалтували там. Так і тут, можеш не враховувати особливості котрими з тобою людина поділилася, і сидіти потім без своїх 40 штук, ніхто ж не проти.
думаю тут краще читати умови користування/обслуговування в банку, там всяке можна зустріти якщо почати читати))
«А с каких пор , клиент должен учитывать технические подробности оборудования банка ?»
А щодо цього, звісно може не враховувати, і сидіти без своїх 40 штук, ти такі питання задаєш, наче ти дівчина, котра йде о півночі в міні-спідниці та на каблуках через безлюдний парк, потім трапляється халепа і ти сидиш і ниєш, що тобі життя зламали, ну от чого не обійти це безлюдне місце або на таксі не поїхати? бо не хотіла думати завчасно, ну от вона ж теж не має «враховувати» особливості місцевості де вона перебуває, можна не враховувати, йди на здоров`я, але потім нити не треба, що тебе згвалтували там. Так і тут, можеш не враховувати особливості котрими з тобою людина поділилася, і сидіти потім без своїх 40 штук, ніхто ж не проти.
- +
- 0
-
- Максим Самитов
- 11 марта 2025, 14:22
- #
Тут з Вами не згоден, бо запросив суму, яку банкомат міг видати. Тим паче це новий банкомат і враховуючі мій попередній досвід роботи з Райфом, проблем не було. Скажу більше потім я зміг зняти потрібну суму за раз.
Максим Самитов
«Тут з Вами не згоден, бо запросив суму, яку банкомат міг видати. Тим паче це новий банкомат і враховуючі мій попередній досвід роботи з Райфом, проблем не було.»
Кхм, ще раз, я пояснив, що я не виправдовую банк, просто можна опиратися на попередній досвід і сподіватися, що таке ж трапиться в майбутньому (що до речі на умовному фондовому ринку є банальною помилкою, бо якщо компанія мала успіх раніше — це не є абсолютним гарантом майбутніх успіхів, якщо простою мовою).
Тому, можна притримуватися озвучених лімітів і бути з готівкою на руках, а можна опиратися на попередній досвід і стояти без готівки, намагаючись отримати свої вже списані кошти, тут кожен обере сам для себе.
«Тут з Вами не згоден, бо запросив суму, яку банкомат міг видати. Тим паче це новий банкомат і враховуючі мій попередній досвід роботи з Райфом, проблем не було.»
Кхм, ще раз, я пояснив, що я не виправдовую банк, просто можна опиратися на попередній досвід і сподіватися, що таке ж трапиться в майбутньому (що до речі на умовному фондовому ринку є банальною помилкою, бо якщо компанія мала успіх раніше — це не є абсолютним гарантом майбутніх успіхів, якщо простою мовою).
Тому, можна притримуватися озвучених лімітів і бути з готівкою на руках, а можна опиратися на попередній досвід і стояти без готівки, намагаючись отримати свої вже списані кошти, тут кожен обере сам для себе.
- +
- 0
-
- Qwerty1999
- 10 марта 2025, 16:34
- #
Khvorost
«А с каких пор, клиент должен…»
Автомобилисты зачем-то учат ПДД и ревностно соблюдают
правила технического обслуживания своих авто.
А вот большинство клиентов банков даже не ознакомились
с полными тарифами, а уж правила пользования и условия
предоставления банковских услуг читали вообще единицы…
Знания никогда не бывают лишними и нужны хотя-бы для того,
чтобы не давать повод для написания жалоб в разделе «отзывы».
«А с каких пор, клиент должен…»
Автомобилисты зачем-то учат ПДД и ревностно соблюдают
правила технического обслуживания своих авто.
А вот большинство клиентов банков даже не ознакомились
с полными тарифами, а уж правила пользования и условия
предоставления банковских услуг читали вообще единицы…
Знания никогда не бывают лишними и нужны хотя-бы для того,
чтобы не давать повод для написания жалоб в разделе «отзывы».
- +
- 0
-
- Максим Самитов
- 11 марта 2025, 14:19
- #
Шановний Qwerty1999, Ви праві. Коли вводив цю суму, то банкомат видав подемлення, що є купюри по 1000 грн. Тому і обрав максимально можливу суму. Зазвичай, якщо банкомат не може видати цю суму (немає достатньої кількості купюр), то операція відміняється і кошти відразу повертаються на рахунок.
- +
- 0
-
- Qwerty1999
- 11 марта 2025, 16:52
- #
Банкомат не знает о точном количестве купур каждого номинала в своих кассетах,
поэтому вводить максимально допустимую сумму к выдаче достаточно рисковано.
Что собственно и произошло…
поэтому вводить максимально допустимую сумму к выдаче достаточно рисковано.
Что собственно и произошло…
«Знімав кошти у банкоматі (40 тис гривень), отримав повідомлення на екрані банкомату, що перевищено ліміт (не зрозуміло який) і готівка не видана.»
То Гой Иванович под солями зняв собі на пиво, він буває тут балується
То Гой Иванович под солями зняв собі на пиво, він буває тут балується
Стандартная процедура, это еще повезет если 14 дней, так то по правилам от 45 до 130 дней. если бы читал ДКБО то знал бы все. защита прав споживача, споживач научился бы читать то что он в банке подписывает.
- +
- 0
-
- Максим Самитов
- 11 марта 2025, 14:47
- #
Дійсно не знав про ДКБО, але не знайшов його для фізосіб (тільки для ТОВ та ФОП). Передивився правили банку і не знайшов там 45 та 130 днів. Можливо це вказано в якисб інших документах банку.
- +
- 0
-
- Максим Самитов
- 11 марта 2025, 14:29
- #
Хочу повідомити, що на наступний день отримав автоматичний реверсал (цей термін озувучили мені в підтримці). На мій погляд він повинен був відбутись відразу (і в мене був подібний досвід, кошти повертались на рахунок відразу).
Для того, щоб бути більш об'єктивним, банк пропонував (9.03) зарахувати кошти на рахунок в понеділок (10.03) на час розгляду скарги. Тобто якщо б вони проверели всі свої перевірки та знайшли ці кошти, вони залишитись у мене. Якщо ні, то б потім списали 40к.
Мені цей варіант не підходив і добре, що кошти повернулись на наступний день.
Для того, щоб бути більш об'єктивним, банк пропонував (9.03) зарахувати кошти на рахунок в понеділок (10.03) на час розгляду скарги. Тобто якщо б вони проверели всі свої перевірки та знайшли ці кошти, вони залишитись у мене. Якщо ні, то б потім списали 40к.
Мені цей варіант не підходив і добре, що кошти повернулись на наступний день.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.79 |
| USD | 42 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
При цьому з кошти з рахунку списані.
Звернувся в підтримку, вони зафіксували спірну транзакцію, розгляд до 14 днів. Кажуть після інкасації перевірять.
На мою думку, жахливий сервіс.
В подібних випадках в інших банках, кошти відразу повертались на рахунок.
Перш за все, вдячні за терпіння в очікуванні відповіді.
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції. На жаль, техніка іноді виходить з ладу, що може призводити до неприємних наслідків. Ви зробили правильно, одразу звернувшись до нас для створення запиту на оскарження. Терміни розгляду заявки становлять від 1 до 14 робочих днів.
Розуміємо важливість коштів для наших клієнтів, тому розгляд зазвичай здійснюється в максимально короткі терміни. Ми завжди готові піти назустріч і допомогти з вирішенням будь-яких проблем, адже в нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали своєї справи.
Маємо на меті детально проаналізувати Ваше питання і допомогти у вирішенні. Для цього просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані.
Щиро очікуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp