Неможливість отримання переказу MoneyGram
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
Треба дивитись у глубь … , вся RBI група працює некоректно.
Але для мазохистів — це те що треба.
Але для мазохистів — це те що треба.
- +
- 0
-
- PavlofromUA
- 3 марта 2025, 14:54
- #
Нажаль банк не може вирішите моє питання, коли на 100% співпадає написання прізвища в переказі та діючому закордонному паспорті - переказ не може бути виданих на підставі використання різних правил транслітерації. При цьому в правилах банка по виплаті переказу MoneyGram (https://raiffeisen.ua/storage/files/v4-info-pro-umovy-nadannya-plat-poslug-moneygram-online.pdf) вказано : «Банк здійснює перевірки на співпадіння ПІБ клієнта — отримувача для запобігання виплати переказу неналежному отримувачу. Банк виконує процедури звірки виплати переказу в системі MoneyGram з зарахуванням коштів по виплаченому переказу на рахунок клієнта — отримувача.»
Це просто спосіб привласнити ваші гроші …
Так дуже люблять робити на рашці, а група Райффзен має там найбільший прибуток …
Такий собі різновид ГОП-СТОПУ )
Так дуже люблять робити на рашці, а група Райффзен має там найбільший прибуток …
Такий собі різновид ГОП-СТОПУ )
Отримайте в іншому банку , які проблеми)
- +
- 0
-
- PavlofromUA
- 4 марта 2025, 14:51
- #
Так і зробив нажаль, але в Райфі в касі були завжди нові банкноти.
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 4 марта 2025, 16:33
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані всі пояснення стосовно звернення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані всі пояснення стосовно звернення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.79 |
| USD | 42 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
В першу чергу дякуємо за очікування на відповідь.
Ми щиро перепрошуємо за доставлені незручності при використанні наших послуг.
Дійсно у разі не співпадіння ПІБ в системі та з тим, що вказував відправник переказ не може бути виплачено до моменту коригування даних.
Розуміємо, наскільки важливо отримувати чітку та достовірну консультацію, особливо у фінансових питаннях. Ми докладемо всіх зусиль, щоб виправити ситуацію та забезпечити найкращий рівень підтримки. Звернення вже зафіксовано, наш менеджер з обслуговування клієнтського сервісу ретельно проаналізує ситуацію та зв'яжеться з Вами для додаткового обговорення.
Просимо очікувати на дзвінок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані всі пояснення стосовно звернення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp