Банк клуш
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 20 февраля 2025, 19:16
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
-
- natashaGra
- 20 февраля 2025, 20:12
- #
Когда ж это недоразумение закроют!!! И так понятно, что дела в банке не очень
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.79 |
| USD | 42 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Окей, звернувся на гарячу лінію, в чаті підказати не можуть, бо це бізнес питання, по телефону підказати не можуть, бо звертаюсь не з того номеру.
Наступна проблема, хотів змінити номер телефону і тут почався триндень. Мені знадобилось близько шести дзвінків, щоб здійснити це, ну не жесть? чому в будь-який інших банках така проста операція робиться за декілька хвилин, а тут за добу, якщо повезе?
Нам щиро шкода, що у Вас залишилось таке враження від обслуговування в Райфі.
Ми готові допомагати вирішувати будь-які питання, адже в нашому Банку працюють компетентні фахівці. Клієнт для нас – пріоритет, і ми завжди готові підтримати.
Списання коштів з призначенням «Списання фіксованої комісії по еквайрингу» може відбутись, якщо Ви як ФОП користувались послугами еквайрингу, припинили діяльність ФОП, закрили рахунок ФОП, але за еквайринг (pos термінал) не було сплатичено. Якщо у Вас є рахунок, як фізичної особи, Банк може списати ці кошти згідно договору. Отримання консультації з приводу причини списання комісії за послуги еквайрингу можливе шляхом дзвінку до лінії підтримки еквайрингу за номером 0 800 500 738 — по Україні, (044) 495 9191 — у Києві та з-за кордону. Лінія працює цілодобово.
Що стосується зміни фінансового номеру телефону (номеру, до якого прив'язано рахунки) — якщо у Вас доступні обидва номери телефону, це можливо дуже швидко зробити в застосунку «OLD Raiffeisen». Якщо у Вас доступний лише новий номер — підключити його до Вашого рахунку можливо або у відділенні банку, або у застосунку «MyRaif» шляхом відкриття нового рахунку (дана функція доступна, якщо у Вас наявна «Дія» з ID-карткою чи закордонним біометричним паспортом).
Ми б не хотіли залишати Ваш відгук осторонь та просимо написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних (контактний номер та ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp