самый ужастный банк в украине
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- natashaGra
- 6 февраля 2025, 12:06
- #
Тут скорее всего надо советоваться с юристом , возможно писать в НБУ и с ответом НБУ тогда в суд. Банк не очень адекватный по другим отзывам
«из за них теряю хорошую работу так как у компании зп на райф»
ти можеш надати в бухгалтерію цієї компанії картку будь-якого банку України і вони зобов`язані надсилати тобі зп на надану тобою картку, спробуй пояснити в чому справа, можливо якщо компанія в тобі зацікавлена — то підуть тобі назустріч…
але шкода звісно, тим паче зважаючи на те, що ти не був клієнтом банку…це взагалі повний треш…
ти можеш надати в бухгалтерію цієї компанії картку будь-якого банку України і вони зобов`язані надсилати тобі зп на надану тобою картку, спробуй пояснити в чому справа, можливо якщо компанія в тобі зацікавлена — то підуть тобі назустріч…
але шкода звісно, тим паче зважаючи на те, що ти не був клієнтом банку…це взагалі повний треш…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.79 |
| USD | 42 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Перш за все, перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що Ви не змогли скористатися послугами нашого Банку, і це негативно вплинуло на Ваше враження про Райф.
Ми хочемо детально проаналізувати ситуацію та надати вичерпні пояснення. Ваше звернення вже передано в роботу нашого менеджера з клієнтського сервісу, який ретельно розгляне всі деталі. Будь ласка, очікуйте на зворотний зв'язок найближчим часом. Дякуємо за терпіння та розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp