Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нижче плінтуса

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Максим Якушин 30 декабря 2024, 16:42
При спробі розрахуватися через застосунок виявилося, що карту заблоковано. З другої спроби дізнався від оператора, що заблокували через фінмоніторинг, а саме через те, що я не надав якісь документи на їх запит. АЛЕ. Жодного запиту з цього питання ані за телефоном, ані через електронну адресу мені НЕ НАДХОДИЛО. Оператор сказав, що відповідний відділ зв’яжеться з цього приводу зі мною протягом 3 банківських днів. Таким чином, без будь-яких попереджень напередодні свят я залишився із заблокованими коштами на карті. Служба підтримки — «0». На всі питання одна відповідь: «Я не знаю, це робив інший відділ, я зробив з цього приводу запит, очікуйте, бла-бла-бла». Проблема не вирішується.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 декабря 2024, 16:45
Вітаємо.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження від співпраці з банком.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.

Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.

Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код для аналізу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
+18
Максим Якушин
Максим Якушин
30 декабря 2024, 17:02
#
Стандартна відписка ні про що, як і на відгук попереднього клієнта. Ще раз підтверджує «рівень» установи.
+
+15
natashaGra
natashaGra
31 декабря 2024, 15:17
#
А может уже хватит объяснять , какой большой банк по вашему мнению райф. По мнению клиентов один из самых неадекватных, поддержка и здесь и в чате систематически копипастит, финмон очень далёк от адекватности, решение проблем в пользу клиента только на бумаге
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться