Нижче плінтуса
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- +18
- Максим Якушин
- 30 декабря 2024, 17:02
- #
Стандартна відписка ні про що, як і на відгук попереднього клієнта. Ще раз підтверджує «рівень» установи.
- +
- +15
- natashaGra
- 31 декабря 2024, 15:17
- #
А может уже хватит объяснять , какой большой банк по вашему мнению райф. По мнению клиентов один из самых неадекватных, поддержка и здесь и в чате систематически копипастит, финмон очень далёк от адекватности, решение проблем в пользу клиента только на бумаге
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження від співпраці з банком.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій.
Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код для аналізу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp