Сервіс банку один з найгірших.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 26 декабря 2024, 10:06
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 26 декабря 2024, 18:12
- #
- Полезный комментарий
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Хочу сказати, що за весь цей час я ще жодного разу не отримала хоча б нормальну консультацію у чаті по проблемах, які сам банк і створює.
Наприклад, зараз я знаходжусь не в Україні і в загалі в іншому часовому поясі, та банк не може надіслати мені смс у мессенжер для підтвердження електронного підпису.Тоб то я не можу користуватися My Raif, до якого сам банк і примушує перейти).
Також зараз відправила на карту невелику суму своїй близький людині, але банк не проводить платіж та тримає його в обробці! На питання у чаті що не так, ніхто взагалі не відповідає! І так, я знаю усі перевірки фінмону і ліміти, але мій ліміт не вичерпано, та гроші на картку я отримую від своєї підприємницької діяльності! Але як показує пракика, оці робітники та оператори чату взагалі не розуміють для чого вони там усі сидять і що їм треба робити.
Тому якщо ви шукаєте гарний та швидкий сервіс, вам не до цього банку!
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Під час реєстраці в застосунку «MyRaif» код підтвердження надходить SMS повідомленням. Ми активно працюємо над вдосконаленням застосунку та можливості отримання кодів у Viber.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому Банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp