Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Сервіс банку один з найгірших.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Svetlanak84 25 декабря 2024, 21:32
Отделение по адресу: Одесса, ул. Дерибасовская, 14
Я клієнт банку з 2021 року та користуюсь пакетом Престиж.
Хочу сказати, що за весь цей час я ще жодного разу не отримала хоча б нормальну консультацію у чаті по проблемах, які сам банк і створює.
Наприклад, зараз я знаходжусь не в Україні і в загалі в іншому часовому поясі, та банк не може надіслати мені смс у мессенжер для підтвердження електронного підпису.Тоб то я не можу користуватися My Raif, до якого сам банк і примушує перейти).
Також зараз відправила на карту невелику суму своїй близький людині, але банк не проводить платіж та тримає його в обробці! На питання у чаті що не так, ніхто взагалі не відповідає! І так, я знаю усі перевірки фінмону і ліміти, але мій ліміт не вичерпано, та гроші на картку я отримую від своєї підприємницької діяльності! Але як показує пракика, оці робітники та оператори чату взагалі не розуміють для чого вони там усі сидять і що їм треба робити.
Тому якщо ви шукаєте гарний та швидкий сервіс, вам не до цього банку!
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 декабря 2024, 9:04
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Під час реєстраці в застосунку «MyRaif» код підтвердження надходить SMS повідомленням. Ми активно працюємо над вдосконаленням застосунку та можливості отримання кодів у Viber.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому Банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 декабря 2024, 10:06
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 декабря 2024, 18:12
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
26 декабря 2024, 10:06
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
26 декабря 2024, 18:12
#
Полезный комментарий
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться