Самовільне відкриття карток, обманні дії відкриття кредитних рахунків.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Банк може самостійно випустити до існуючого рахунку Клієнта додаткові віртуальні картки без подання Клієнтом до Банку будь-яких заяв
что это за ноу-хау и самодеятельность??? как минимум они должны быть заблокированными и активироваться только клиентом через смс, а открытие кредитки это вообще не лезет ни куда, это ж идет запрос в УБКИ, потом еще одобрение через кредитный отдел, видать менеджеры ради бонусов уже голову потеряли. Если придет смс с оценкой про обслуживание — ставьте 1 звезду, она влияет на внутренний рейтинг
что это за ноу-хау и самодеятельность??? как минимум они должны быть заблокированными и активироваться только клиентом через смс, а открытие кредитки это вообще не лезет ни куда, это ж идет запрос в УБКИ, потом еще одобрение через кредитный отдел, видать менеджеры ради бонусов уже голову потеряли. Если придет смс с оценкой про обслуживание — ставьте 1 звезду, она влияет на внутренний рейтинг
Я не знаю .что происходит с этим банком. Скорее всего .весь этот беспредел идет от Предправления. Учитывая то, что исполнители на уровне начальников департаментов невменяемы, а они лишь прислуга Председателя правления. то других вариантов я не вижу. Это худшие несколько лет в работе банка. Люди с высшим образованием. в моем случае по ОДНОМУ исполнительному производству на 41 тысячу блокируют суму на 82 тысячи и говорят сам дурак.
Служба поддержки превратилась в службу отфутболивания. Где неадекваты в лице Насти, боящиеся назвать свою фамилию, представляя официально банк (уму непостежимо). откровенно называют тебя идиотом, а себя 100% правыми, Они настолько обнаглели, что звонят в нерабочее моё время и угрожающе требуют забрать свои жалобы, так как дословно по словам той же насти безымянной «эти жалобы вам не помогут, так как вся информация проходит через эту конченную Настю». Это полный абсурд. ДЕ ФАКТО кража (через блокировку излишних сумм) денег клиента. Выход один против беспредельщиков из Райфа идти в суд. Про тупому беспределу банковского клерка, который не удосуживается разобраться с ложащимися на его стол документами!
Однозначно Председатель Правления не на своём месте, раз допускает этот форменный беспредел и нарушение законов. такого не было даже когда они были почтовым банком.
Служба поддержки превратилась в службу отфутболивания. Где неадекваты в лице Насти, боящиеся назвать свою фамилию, представляя официально банк (уму непостежимо). откровенно называют тебя идиотом, а себя 100% правыми, Они настолько обнаглели, что звонят в нерабочее моё время и угрожающе требуют забрать свои жалобы, так как дословно по словам той же насти безымянной «эти жалобы вам не помогут, так как вся информация проходит через эту конченную Настю». Это полный абсурд. ДЕ ФАКТО кража (через блокировку излишних сумм) денег клиента. Выход один против беспредельщиков из Райфа идти в суд. Про тупому беспределу банковского клерка, который не удосуживается разобраться с ложащимися на его стол документами!
Однозначно Председатель Правления не на своём месте, раз допускает этот форменный беспредел и нарушение законов. такого не было даже когда они были почтовым банком.
- +
- 0
- natashaGra
- 26 декабря 2024, 12:25
- #
Как вариант обратиться к юристу, написать в НБУ
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Після відкриття рахунку у Райффайзен Банк (і встановлення додатку MyRaif) на протязі години,(у додатку MyRaif) без моєї згоди, було відкрито ще дві картки. Картка АТБ, і картка Fishka (від заправних станцій ОККО), послугами яких я не користуюсь в принципі.
Сьогодні, коли я знімав кошти у касі відділення, до мене підійшла начальник відділення і «запропонувала» мені підійти до консультанта райфайзенбанк, начебто для перевірки моєї причасності до співпраці з ворогом-оккупантом!!! В результаті цієї «перевірки» мені, на телефон, було встановлено додаток OLD Raiffeisen (логін і пароль прописувала консультант), в якому одразу було відкрито кредитну картку з максимальним лімітом, також мені було «запропоновано» одразу перевести частку грошей з цієї кредитної картки на мою основну. Після того як я відмовився і практично влаштував скандал, мені повідомили, що це нова політика банку і що цей кредитний рахунок я зможу закрити самостійно через місяць часу…
НЕ рекомендую цей «банк» НІКОМУ!!!
P. S. І взагалі, я дивуюсь, чому після стількох поганих відгуків, райфазенбанк (у відгуках про банки) знаходиться у графі — найпопулярніші банки, а не в графі — проблемні банки?
м. Тернопіль. Відділення райффайзен банк вул. Кардинала Йосипа Сліпого, 8
Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про Райф.
Дійсно, Банк може самостійно випустити до існуючого рахунку Клієнта додаткові віртуальні картки без подання Клієнтом до Банку будь-яких заяв. В такому випадку, Банк направляє повідомлення Клієнту про випуск такої картки.
Картка Visa Fishka дає можливість використовувати програму лояльності у мережі «ОККО» та їх партнерах. Ви можете отримувати балами таку кількість бонусів: ✔️за бензин і дизель 1 грн/л балами; ✔️за газ 0, 50 грн /л балами; ✔️за покупки смаколиків в магазинах та кафе на АЗС ОККО 5% від суми покупки балами. Картка АТБ дає знижики від 5% до акційної ціни на товари акції «Суперціна» при розрахунку карткою.
Якщо ж картки для Вас неактуальними — їх закриття можливе за запитом до чату застосунку «MyRaif».
Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, наприклад про наявність кредитної пропозиції та її переваги, але ні в якому разі не нав’язування. Ми поважаємо думки та бажання кожного, остаточне рішення залишається за Вами.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp