Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Розірвання ділових відносин з АТ «Райффайзен Банк»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Станіслав Шевченко 23 декабря 2024, 8:53
В Авалі обслуговувався до 30 років, почав ще коли сам працював в АППБ «Аваль». Тоді до працівників ставились дуже вимогливо, клієнт був завжди правий. На відміну від зараз, коли зіткнувся сам, та почитав відгуки на Мінфіні. Подобалось відношення безпосередньо у відділенні, обслуговування по картках, привабливі курси валют, але фінмоніторинг перекреслює всі досягнення.
Неодноразово, я та дружина, проходили раніше в банку перевірку фінмоніторингу. 2.12 замовили у відділенні зняття валюти з депозиту на 5.12. 4.12 дружина отримала запит по фінмоніторингу, з проханням надати пояснення до 11.12. Так як в нашому місті відділення закрили, то замовляли і їздили в інше місто. Видати, замовлені і підтверджені кошти, дружині відмовили, бо в них стоїть якийсь «флажок». Далі почалось відверте знущання. В запиті було «надати доходи за 2023, 2024 р.», хоча підтверджених доходів раніше за попередні періоди хватало з надлишком.Засумнівався банк в коштах, які прийшли від суб'єкта фінансового моніторингу, однієї з найбільших найуспішніших фінансових компанії — ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КАПІТАЛ УКРАЇНА» від погашення ОВДП, затребував: «а саме: договори купівлі ІЦП/заява про приєднання до Генеральної угоди Торговця/згода з правилами опрацювання та виконання доручень/заява про приєднання до Договору про обслуговування рахунку в цінних паперах/замовлення на купівлю/розпорядження, повідомлення про виконання операцій, інші документи щодо правочинів. Також, прохання надати виписку по рахунку, з якого Ви здійснювали купівлю фінансових інструментів». Питання яким чином надані документи підтвердять легальність грошей, якщо і так банку видно, що гроші зайшли безготівково від даної установи, а для мене це гора проблем — запити в ТОВ, витрата часу, нервів. По інших пунктах запиту, по готівці яка знімалась в кредитній спілці, надані копії видаткових касових ордерів, банк вимагає виписку по рахунку в кредитній спілці. Моє пояснення що, згідно чинного законодавства, кредитні спілки (до речі теж суб'єкти фінансового моніторингу) працюють з членами спілки без відкриття рахунку, Олену Горішню, Головного економіста Управління віддалених каналів сервісу та продажів АТ «Райффайзен Банк» не задовільнило і далі вимагає виписку.
Викликає сумніви компетентність працівників банку, в останньому «уточненні " Горішня О. пише «При аналізі наданих документів, а саме: видаткових касових ордерів та Відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків виявилось різниця в датах виплачених пайових членських внесків.» Це при тому що у Відомостях з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків фіксуються нарахування і виплата Доходів і податків по них, наприклад «Плата (відсотки), що розподіляються на додаткові пайові членські внески членів кредитної спілки», а в видаткових касових ордерах кошти знімались з додаткового пайового внеску. Тобто вона «аналізує» — прирівнює зовсім різні речі «додаткові пайові внески «і «відсотки нараховані на додаткові пайові внески».
З 4.12 отримали запит і три запити-уточнення, останнє уточнення 19.12 зранку, до середини дня займався запитом і, після відправлення першого пакету документів, на телефон дружина отримала повідомлення, що АТ «Райффайзен Банк» заблокував ВСІ рахунки: і картки, і депозити, і гривневі ,і валютні, при тому що зразу намагалися підготовити і надати інформацію по запитах. Подзвонили на «гарячу» лінію. Хотіли, щоб оператор з'єднав з відділом фінмоніторингу і безпосередньо поспілкуватись з працівниками, вирішити проблему, уточнити яким чином вийти з даної ситуації, коли непрофесійність працівників породжує проблеми для клієнтів і в результаті втрату клієнта для банку. Оператор повідомила, що з фінмоніторингом можна спілкуватись тільки по електронній пошті. І, дякую, запропонувала розірвати ділові стосунки з АТ «Райффайзен Банк», тоді банк здійснить переказ на вказаний мною рахунок в іншому банку. На даний час не бачу іншого виходу, ніж перехід з АТ «Райффайзен Банк» на обслуговування в іншу фінустанову. Є банки які не приймають кошти з формулюванням «розірвання ділових відносин», без різниці з чиєї ініціативи. Вже поспілкувався з керівником іншого банку, яка з радістю прийме нового клієнта, навіть з формулюванням «розірвання ділових відносин» достатньо підтвердження доходів з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 декабря 2024, 9:07
Добрий день!

Нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі то, може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми маємо намір не залишити Ваш відгук осторонь та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу ситуації.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 декабря 2024, 10:25
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 декабря 2024, 15:35
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 6

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
23 декабря 2024, 10:25
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
rbu66
rbu66
24 декабря 2024, 7:15
#
Санёк Писарук, председатель Правления Райфа, гонит по беспределу. Естественно свита вынуждена подчиняться. Лично у меня этот Санёк украл 42 тысячи гривен, а его девочки сказали, что я сам дурак.

Писарук — худший председатель Правления за всю историю банка Аваль и Райфа. Гнать его вшивой метлой надо, а то делов понаделает что годами будут разгребать. Работаю с этим банком с 2005 года когда Писарука еще и в проекте не было. Знаю все волны хамского обращения банка с клиентами на протяжении 20 лет. Это, блин много, чтобы я имел право такое писать и делать подобные заявления. Писарук — худший руководитель данной «именитой» финансовой структуры. НБУ кстати тоже отмораживается на жалобы в работе Писарука в лице Ольги Лобайчук, Начальника управления защиты прав потребителей финансовых услуг. Там такое же отфутболивание жалобщиков, без разбирательства по сути. Конкретно эта подруга Ольга с НБУ рекомендует всем обращаться в суды. Классно да? Чиновница на зарплате от налогов граждан. Безнаказанность порождает беспредел. который мы с вами наблюдаем в деятельности Писарука, опускающего имидж Райфа ниже плинтуса. Может в этом его цель на данной должности?!
+
0
natashaGra
natashaGra
26 декабря 2024, 12:28
#
После таких отзывов клиентов в банк не загонишь никакими акциями
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
26 декабря 2024, 15:35
#
Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+15
Станіслав Шевченко
Станіслав Шевченко
30 декабря 2024, 17:47
#
19.12 отримав черговий запит, в цей день надав пояснення , яке розглянули аж 25.12, але рахунки поблокували зразу ж 19.12 в день відправлення повідомлення. 25 о 17.54 ввечері отримав наступний запит, два дні готував документи, 27.12 відправив відповідь. Сьогодні 30.12 на кінець дня Райфайзен не удостоївся переглянути інформацію. Рахунки залишаються заблоковані . Отаке відношення до клієнтів і таке поздоровлення до Нового року з заблокованими рахунками від Райфайзена .
+
0
natashaGra
natashaGra
4 января 2025, 15:26
#
Вот и все что нужно знать клиентам про банк. Копипаст из отзыва в отзыв и больше ничего. Обращайтесь к юристу, пишите в НБУ , с ответом НБУ уже можно и в суд подать. Большой европейский банк тогда может узнает как надо работать…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Розірвання ділових відносин з АТ «Райффайзен Банк»