Не раджу витрачати час.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- +17
- natashaGra
- 18 декабря 2024, 12:21
- #
Отписка уже надоевшая, постоянная и скопированная.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Видурюють у людей персональні данні а потім падають на мороз. Після двадцятої спроби оформити картку та спілкування в режимі листування з проФФессіоналами із служби «підтримки» покинув цю марну ідею. Про що зовсім не жалкую, а навпаки.
Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваші плани та враження про банк.
Розуміємо Ваше небажання робити додаткові дії та надавати до банку додаткові документи. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ. Ми розуміємо важливість захисту Ваших персональних даних та дотримуємось законодавства України та міжнародних стандартів у цій сфері.
Повністю розуміємо Ваше бажання вирішити питання швидко, не витрачаючи час на походи до відділення. Як для Вас, так і для нас це реально зручно та більш економно за часом та ресурсом.
Не хотіли б залишати осторонь Ваш відгук та хочемо проаналізувати ситуацію детальніше та допомогти Вам, а тому просимо надати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp