Жахливий банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Ніякого запиту про надання документів не надходило, якщо б він був, то я б їх надала! Не обманюйте людей! І які значні кошти? Все в межах законодавства!
Я б зрозуміла, коли банк, не отримавши документи, заблокував рахунки, а так він навіть не запитував їх у мене! Дуже поганий банк, не рекомендую!
- +
- +6
- natashaGra
- 24 ноября 2024, 14:13
- #
У них финмон не очень адекватный, советуйтесь с юристом , и делайте скрины с сообщений банка в приложении — доказать отсутствие запроса
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Нам дуже прикро, що у Вас склалось саме таке враження, щодо роботи Райфу.
Маємо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів.
Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Запевняємо, що Райф, які інші Банки в Україні неухильно дотримується норм чинного законодавства.
Ми завжди готові допомогти кожному клієнту, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення із вказанням контактного номеру або ідентифікаційного коду, для перевірки.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp