Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Підтримка на рівні нуля. Обман та брехня.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vladg2 17 ноября 2024, 0:17
Отделение по адресу: Львов, ул. Липинского, 28
Спілкувався з технічною підтримкою райфайзен та уточнював моменти щодо відкриття рахунку/перевірки фінансовим моніторингом, спеціально у оператора уточнив, що у разі блокування рахунку фінансовим моніторингом я зможу надати документи, але до надання цих документів чи буде у мене змога використовувати кошти — відповідь оператора була «Так, у разі запиту документів та блокування, вам їх потрібно буде надати протягом 5-ти робочих днів, за цей час коштами користуватись ви зможете та зможете витрачати їх» я внаслідок чого ще раз переуточнив, чи правильно я зрозумів, що у разі якщо приходить запит, то протягом 5ти днів я зможу використовувати кошти, відповідь знову поступила, що так. Я також повідомив, що зможу надати довідку ОК-5 з офіційною зарплатнею близько 900 тисяч гривень та уточнив чи цих документів буде достатньо, мені підтримка повідомила, що так. Внаслідок цієї комунікації мені перекинули кошти за продажі на ОЛХ на картку та виявилось, що я 1.Не можу користуватись коштами, та вони заблоковані
2.Мені наступний оператор повідомляв, що закриття рахунку займає 5 робочих днів
3.Після наступної комунікації попросив залишити скаргу, та на наступний день мені оператор контролю якості передзвонила та вияснилось, що — використання коштів неможливе, також довідка ок-5 не підійде, оскільки кошти на рахунок, що надходили — це не зарплатня, скріншоти продажів з олх — не підійдуть, оскільки я не ФОП, та не оподатковую ці продажі, також закриття рахунків займає 10 робочих днів, після щодо ще потрібно очікувати переведення/зняття коштів протягом деякого часу, про який точно не знати. + отримав пропущений після цього дзвінка, одразу передзвонив, та попросив, щоб співробітник контролю якості мені передзвонив, мені сказали окей — та дзвінка не поступило.
4.Через 5 годин перетелефонував на лінію та повторно запросив дзвінок від співробітника який до мене дзвонив, та домовились, що мені перетелефонують завтра.
У зв’язку з некомпетентністю співробітника я не можу вивести свої кошти, також документи які я можу надати — вони не підійдуть та обов’язково потрібно відкривати фоп. Внаслідок чого буде прохання до банку або вивести кошти протягом цього тижня та потім закривати рахунки згідно регламенту, або надати мені можливість зробити переказ з свого рахунку на інший, щоб їх вивести. Відділення вибрав просто так, спілкувався завжди по телефону, окрім цього до цих транзакцій раніше завжди користувався банком, отримував на нього кошти, купував валюту та перекидував на інший банк і все було окей.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 ноября 2024, 9:08
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам надзвичайно прикро, що у Вас склалось негативне враження від співпраці з нами. Розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани.

Хочемо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Термін закриття рахунку відбувається до 5 робочих днів але може бути і довше.

Маємо на менті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 ноября 2024, 10:25
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 ноября 2024, 10:25
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
natashaGra
natashaGra
19 ноября 2024, 11:32
#
И тут дважды одно и то же. Алекс это бесполезное и раздражающее занятие копировать одну и ту же лапшу на уши
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 43.93
USD 41.05 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 43.93
USD 41.05 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Підтримка на рівні нуля. Обман та брехня.