Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Кредитна картка «100 днів»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
SavageMind 15 ноября 2024, 9:49
Отделение по адресу: Киев, ул. Ревуцкого, 40-В, пом. 1016
Так як вже маю рахунок в банку, прийшла рекламка на E-Mail про можливість оформлення кредитки.
Вирішив 13.11.2024 скористатися можливістю і оформити кредитку у відділенні яке поряд.
Дуже чемна співробітниця відділення поксерила доки, заповнили усілякі анкетки, все підписали, тощо. Сказала що відправить дані на погодження і треба буде чекати на дзвінок з банку для ще якихось уточнень, а потім буде рішення.
Пройшло 24 години, і нічого (!)
Телефоную оператору в банк. І він мені каже що ніяких моїх даних з відділенні для оформлення кредитки не отримували тому він їх не бачить (!).
Домовились що розберуться в ситуації.
Потім я не помітив і пропустив пару дзвінків з банку (бо робочий час та робота). І перетелефонував сам, на що отримав відповіть що треба таки чекати на ЇХ дзвінок (!)
Ну такий собі процесс.
Сьогодні 15.11.2024 у 9:04 прийшла sms що у видачі кредитної картки, — відмовлено (!)
Звісно банк не повідомить причину.

Тому скарга не тількит про результат, а і про організацію всього процесу.
А він: ПОВІЛЬНИЙ, дивний, НЕ зрозумілий, НЕ прозорий та НЕ ЗРУЧНИЙ для клієнта.

P. S.
Не знаю що там з моїм кредитним рейтингом.
Так, маю кредитки в інших банках і користуюсь ними.
Не мав і не маю якихось прострочених заборгованностей взагалі.
Іншу інформацію дивіться в моїй анкеті що у вас вже є.
Поздоровляю ви втратили нормального клієнта.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 ноября 2024, 9:59
Добрий день!
Нам надзвичайно прикро, що з сталась така ситуація, тим паче в той момент, коли Ви розраховували саме на ці кошти.
Ми розроблюємо для наших клієнтів вигідні пропозиції та залюбки інформуємо про це. Розуміємо, що ця ситуація принесла Вам певні незручності, але пропозиція, щодо кредитних продуктів попередньо погоджена. Остаточне рішення приймається вже після подачі заявки, дійсно процес може займати певний час.
Хочемо зазначити, що враховуються такі критерії, як дохід, стабільність надходжень, кредитна історія.
При цьому, Ви можете повторно подати запит на оформлення кредитного продукту через 30 днів.
Не хотіли б залишатися осторонь, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 ноября 2024, 10:35
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та врахувати інформацію описану у Вашому відгуці.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення. Сподіваємось на розуміння.

Комментарии - 6

+
0
natashaGra
natashaGra
15 ноября 2024, 10:08
#
Хорошая «реклама» сервисов банка получилась
+
0
SavageMind
SavageMind
15 ноября 2024, 10:24
#
В першу чергу я розраховував на професіоналізм і компетентність, а НЕ на кедитний ліміт.
Читайте УВАЖНО, кредитних карток у мене достатньо. А картка вашого банку просто була б НЕ зайва.
«Певний час», — 2 бізнес дня (!) у вашому розумінні це нормально???
Інші банки таку ж операцію на скорінгу роблять від кількох хвилин до максимум за 2 години.

Фактично ви змусили свого клієнта прийти сюди і почитати також інші відгуки. І це просто, — ЖАХ.
Схоже найкраще рішення, — мінімізувати співпрацю з вашим банком. Або тричі подумати перед використанням ваших сервісів.
+
+15
SavageMind
SavageMind
15 ноября 2024, 10:30
#
Від сертификатів які тут роздають для того щоб клієнт натиснув кнопку «Проблема вирішена», — відмовився (!)
Дякую, не потрібно!
Бо це не вирішення проблеми і блін чесний відгу про роботу цього банку!
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
15 ноября 2024, 10:35
#
Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та врахувати інформацію описану у Вашому відгуці.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення. Сподіваємось на розуміння.
+
+15
SavageMind
SavageMind
15 ноября 2024, 11:05
#
Так, зв’язався.
Розмовляв так як і ви тут, — шаблонними відмовками/«відписками». Таке враження що спілкуєшься не з людиною, а з роботом чи штучним інтелектом.
Треба бути людянішими.
+
+4
natashaGra
natashaGra
16 ноября 2024, 20:05
#
Это банку и 1000 лет мало будет, чтобы изменить. Банк глухой, устарелый, медленный и вообще непонятно, как он ещё существует
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться