Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дуже довге закриття рахунку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Andruch 12 ноября 2024, 5:19
В цілому, до відділення не маю претензій, скільки зверталась, завжди було все добре. Але наразі маю терміново закрити всі кредитні рахунки, в інших банках закрила в день звернення, в авалі чекаю вже більше тижня. Карткою я жодного разу не користувалась. Тут знайшла інформацію що рахунки закриваються 5 днів, в чаті мені відповідають 10 днів, по телефону кажуть до місяця, в відділенні сказали нічим допомогти не можуть. Всі кажуть що рахунки закриває робот, коли саме і де шукати того робота, працівники не знають.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 ноября 2024, 8:58
Добрий день!

В першу чергу перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про Райф в цілому. Хочемо пояснити, що процес закриття рахунку триває 10 робочих днів. Це технічний момент, на який вплинути немає можливості, на жаль. По факту закриття рахунку Ви отримаєте смс, в якості підтвердження про закриття.

Ми бажаємо перевірити дану ситуацію та допомогти Вам у вирішенні. Просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код). Чекаємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 ноября 2024, 8:59
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 ноября 2024, 8:59
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться