Бакк обкрадає клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- +4
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 29 октября 2024, 16:34
- #
- Полезный комментарий
Ваш запит зафіксовано до менеджера з клієнтського сервісу, який взяв питання під свій контроль. Маємо інформацію, що вже з Вами було встановлено контакт та повідомлено деталі по ситуації. Далі будемо тримати в курсі й як тільки будуть новини, менеджер Вам відразу зателефонує.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Миши плакали , кололись , але продовжоували нападати на кактус …
- +
- +4
- natashaGra
- 31 октября 2024, 12:12
- #
Одни отписки представителя почти полным комплектом
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.93 |
USD | 41.05 | 41.55 |
Все курсы банка |
06.10.24 мною були вставлені у банкомат 49500. Банкомат вимкнувся, перезагрузився, кошти були не зараховані. Мною одразу було зателефоновано до райфу на спірну транзакцію. Я оголосила суму ту, яку було внесено 49500 одразу після цієї ситуації через хвилину.
09.10.24 банк зарахував 48000грн
На карту.
Питання: де мої 1500 грн???
Я хотіла у вашому банку відкрити рахунок фоп, але тепер довіри до вас не має
Банк грабить своїх клієнтів.
Тому оцінка 00000
Вже втретє я подаю на розгляд.
1) 09.10.24
2) 22.10.24
3) 27.10.24 сьогодні у мене був шок після дзвінка на гарячу лінію. Оператор повідомив що не зареєстровано моє звернення Це як???
Усі дзвінки у вас записуються. Можете прослухати.
Радити банк райфайзен не можу.
Ваш банк ВКРАВ у мне моїх 1500 грн. Сором.
Будмо відвертими, нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативне враження про Банку в цілому. Ми прагнемо до того, щоб кожен нам Клієнт отримував виключно гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Банк не здійснює несанкціонованих списань та дотримується чинного законодавства.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp