Заблокували рахунки бо «надто високий ризик»
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- +16
- natashaGra
- 22 октября 2024, 19:47
- #
Поверьте вам очень повезло, там есть ниже море отзывов, как блокируют счета месяцами и как тяжело возвращают деньги. Почитайте отзывы о других банках , может другие понравятся. Но из неприятного- этот банк, когда будет пересылать деньги может написать, что вы клиент с высоким риском
Не дуже зрозуміло , навіщо мати справу з баківською групою , яка фінансує рашку , за кошт ціеї групи летять ракети на наші голови та голови наших дітей …
А щодо вашого питання , то Вам дуже пощастило , що це відбулось одразу і з невиликим коштом .
А щодо вашого питання , то Вам дуже пощастило , що це відбулось одразу і з невиликим коштом .
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 23 октября 2024, 9:02
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- natashaGra
- 23 октября 2024, 20:31
- #
И что ж этот менеджер сделает, если уже отказали? Вот кто эти отписки придумывает и кто их сюда пишет или копирует? В банке вообще все печально … Если письмо пришло это уже решение окончательное
- +
- 0
- olhakurchenko
- 24 октября 2024, 14:24
- #
Менеджер зі мною звязалась.
Зараз наша задача повернути скоріше мої кошти. Обіцяла що за 2 дні впораються. Поки нічого. Блокування відбулось 22.10.2024 в 18:00.
Наступне моє питання що робити з пайовим проектом, тобто рахунком. Тут менеджер сказала що я можу написати запит на цей відділ фінансового моніторингу щоб провели додаткові перевірки. Внаслідок цих перевірок можуть розблокувати мене як клієнта. Тут вже питання до мене чи хочу я це робити… Звісно ні Але потрібно щось вирішувати з орендавцем ділянки.
Ще додам, що з менеджером було приємне спілкування, на скільки можливо в данній ситуації. Здавалось що вона «на моєму боці». Ну, мені її звинувачувати в блокуванні також немає сенсу, це не її відповідальність
Зараз наша задача повернути скоріше мої кошти. Обіцяла що за 2 дні впораються. Поки нічого. Блокування відбулось 22.10.2024 в 18:00.
Наступне моє питання що робити з пайовим проектом, тобто рахунком. Тут менеджер сказала що я можу написати запит на цей відділ фінансового моніторингу щоб провели додаткові перевірки. Внаслідок цих перевірок можуть розблокувати мене як клієнта. Тут вже питання до мене чи хочу я це робити… Звісно ні Але потрібно щось вирішувати з орендавцем ділянки.
Ще додам, що з менеджером було приємне спілкування, на скільки можливо в данній ситуації. Здавалось що вона «на моєму боці». Ну, мені її звинувачувати в блокуванні також немає сенсу, це не її відповідальність
- +
- +45
- olhakurchenko
- 24 октября 2024, 15:41
- #
Кошти мені повернули, менше 2-х діб пройшло.
Оцінка в 1 зірку лишається актуальною все одно:
1. Не зрозумілі причини блокування. Аргументів немає. Вважаю що алгоритм фінансового контролю у Вас явно має помилку. Зверніть увагу на кількість скарг заблокованийх несправедливо людей.
2. При переводі грошей на інший банківський рахунок написано коментар «… закриття рахунку у звязку з припиненням ділових відносин згідно статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»
Цікаво що коментарю до переказу було складно це все вмістити але вони постарались в скороченнях))
Про більш менш позитивне:
Менеджер банку як і працівники чату в онлайн додатку старались допомогти чим могли
Як в моєму розумінні має діяти банк, що зацікавлений в нормальному рейтингу і в клієнтах:
1. Попереджати завчасно про блокування. На скільки я побачила в інтернеті є практика інших банків що попереджають про блокування навіть за місяць.
2. Скарга про необгрунтоване блокування має перевірятись банком. Презумпція невинуватості. Мені було потрібно 5 хв зробити виписку своїх рахунків за останні 3 місяці і зрозуміти що могло викликати сумніви. І 5 хв мені би вистачило пояснити банку чому так і звідки кошти.
Оцінка в 1 зірку лишається актуальною все одно:
1. Не зрозумілі причини блокування. Аргументів немає. Вважаю що алгоритм фінансового контролю у Вас явно має помилку. Зверніть увагу на кількість скарг заблокованийх несправедливо людей.
2. При переводі грошей на інший банківський рахунок написано коментар «… закриття рахунку у звязку з припиненням ділових відносин згідно статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»
Цікаво що коментарю до переказу було складно це все вмістити але вони постарались в скороченнях))
Про більш менш позитивне:
Менеджер банку як і працівники чату в онлайн додатку старались допомогти чим могли
Як в моєму розумінні має діяти банк, що зацікавлений в нормальному рейтингу і в клієнтах:
1. Попереджати завчасно про блокування. На скільки я побачила в інтернеті є практика інших банків що попереджають про блокування навіть за місяць.
2. Скарга про необгрунтоване блокування має перевірятись банком. Презумпція невинуватості. Мені було потрібно 5 хв зробити виписку своїх рахунків за останні 3 місяці і зрозуміти що могло викликати сумніви. І 5 хв мені би вистачило пояснити банку чому так і звідки кошти.
- +
- 0
- natashaGra
- 25 октября 2024, 8:31
- #
Тоже не первый раз такое пишут, но все так и остаётся
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 29 октября 2024, 14:41
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.1 |
USD | 41.4 | 41.87 |
Все курсы банка |
Далі стала користуватись депозитом, бо сподобались умови. Покласти і зняти гроші можна в будь який момент без втрати відсотків (відсоток не великий). На депозиті перебувало максимально 30 тис грн. на картці 25 тис і то не обночасно)) Надходження на картку були виключно з моїх інших рахунків інших банків (і один раз пай)
Сьогодні прийшов лист про принення ділових відносин, бо банк боїться ризиків?!
Ви серьйозно?! В мене не спитали довідку про доходи… Звідки висновки? І невже 30 тис грн в теперішній час це підозріло великі гроші? Ніби банк з клієнтами живе в різних світах
Немає слів. Тепер я витрачаю купу часу на написання заяв і очікування щоб мені повернули мої кошти що зависли в банку.
Саме неприємне, що тепер я не знаю як вирішити питання з оплатами пая, бо мати рахунок Райффайзен банку була їх вимога
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
По Вашому зверненню сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Добрий день!
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp