Підтвердження дій
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 29 октября 2024, 14:27
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Бронював номер на букінгу. Для бронювання ввів номер картки та термін закінчення дії. CVV не знадобився.
Підтвердження на фінансовий номер не прийшло.
Моделюю ситуацію: Хтось, хто дізнався номер картки та термін дії, бронює на букінгу (а можливо і на інших сайтах) по моїй картці якісь послуги. Користується ними і їде, не заплативши. Гроші за послугу знімаються з мене, а я й не знав про це.
Оператор на гарячій лінії сказав, що додаткове підтвердження у системі налаштувати неможливо.
Це така серйозна дірка у безпеці?
Безпека наших Клієнтів – найважливіший пріоритет Банку.
Послуга 3D — Secure підключається автоматично після видачі та активації нової карти. Перевірити активність послуги можливо у Raiffeisen Online: розділ Рахунки — обираєте потрібну карту — Дії — Налаштування 3D Secure.
Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь, тому передали Ваше зверенння в роботу менеджера.
Просимо очікувати!
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено успішно комунікацію.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp