Банк ігнорує свої обовязки перед клієнтом
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 21 сентября 2024, 12:17
- #
Может у гугла какая-то хрень опять? нфс у карты и телефона одно и то же
У Райфа термінали не читають NFC, потрібна фізична картка. Дивно що вам цього не сказали.
До речі в Європі така ж ситуація, всюди потрібні фізичні картки. Тобто ви, як вам і обіцяли, получили європейське обслуговування.
Що в цьому банку европейского окрім місця реестрації ?
Звичана рашнява банківська група (саме там вони отримує найбільший прибуток)
Звичана рашнява банківська група (саме там вони отримує найбільший прибуток)
- +
- 0
- natashaGra
- 21 сентября 2024, 17:01
- #
Если платить телефоном, то такие оплаты проблема вернуть , потому и доверяют больше пластику
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.
Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp