Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк ігнорує свої обовязки перед клієнтом

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anna Тищенко 21 сентября 2024, 11:16
Отделение по адресу: Полтава, ул. Монастырская, 5-А
Банк в своїй рекламі позиціонує себе як банк який працює за європейськими стандартами. А на ділі це не що інше як самий жахливий по обслуговуванню банк на Україні. Звернулися по питанню терміналу (звернення № 240919−21)який було видано хто зна коли нам банком, Даний термінал не считує інформацію зі смартфонів тільки із магнітних карт. Нас тепер гаряча лінія банку футболить до технічної підтримки і навпаки. За весь цей час нам даже ніхто не зателефонував ні з банку ні з тех. підтримки. Замовлення не виконується зовсім нас ігнорують, що перешкоджає обслуговуванню нами наших клієнтів. Між банком і тех підтримкую є договір. Згідно даного договору банк має право/обовязок контролювати виконання тех.підтримкою своїх зобовязань перед клієнтами банку. Але чомусь банк не бажає займатися цими питаннями перекладаючи це на своїх клієнтів. Ось такі європейські стандарти від Райффайзен банку. як в народі кажуть курям на сміх.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 сентября 2024, 11:21
Добрий день!

Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта.
Фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 5

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
21 сентября 2024, 12:17
#
Может у гугла какая-то хрень опять? нфс у карты и телефона одно и то же
+
0
2XL
2XL
21 сентября 2024, 12:55
#
У Райфа термінали не читають NFC, потрібна фізична картка. Дивно що вам цього не сказали. До речі в Європі така ж ситуація, всюди потрібні фізичні картки. Тобто ви, як вам і обіцяли, получили європейське обслуговування.
+
0
Illja
Illja
30 сентября 2024, 11:35
#
Німці для прикладу платять смартфонами, прикладаючи їх до терміналів і в банкоматах, щоб знати готівку, достатньо прикласти карту чи смартфон не знаю хто вам сказав що в європі потрібні тільки фізичні картки
+
+15
khvorost
khvorost
21 сентября 2024, 16:32
#
Що в цьому банку европейского окрім місця реестрації ?
Звичана рашнява банківська група (саме там вони отримує найбільший прибуток)
+
0
natashaGra
natashaGra
21 сентября 2024, 17:01
#
Если платить телефоном, то такие оплаты проблема вернуть , потому и доверяют больше пластику
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Банк ігнорує свої обовязки перед клієнтом