Реклама і реальне обслуговування в банку це небо і земля. Не вірте рекламі
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +15
- Anna Тищенко
- 20 сентября 2024, 20:28
- #
Я так розумію відписалися, а те що ми не можемо надати повний спектр послуг нашим клієнтам Вам начхати. А про вирішення питань на користь клієнта це казочки знаємо проходила особисто будучи клієнтом банку як фіз.особа
- +
- 0
- natashaGra
- 22 сентября 2024, 7:34
- #
Переходите на обслуживание в другие банки. Этот всегда пишет очень явные отписки и вообще ничего не решает
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 15 октября 2024, 12:34
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
Маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Термінал не считує інформацію зі смартфону тільки із магнітної картки із заявкою звернулись на горячу лінію звернення зафіксували № 240919−21. По виконанню данного звернення не можемо отримати ніякої конкретної інформації. Ці колцентри як кажуть зовсім не в темі, усі відповіді по методичці. ніякої конкретики тільки« Заявка зафіксована. ». Заплановане виконання« «Має бути виконане»» «Вам зателефонують» Конкретно коли, ким і т.д. таємниця. Це що рівень Райфу в обслуговуванні клієнтів. Чи реклама це одне, а реальне обслуговувааня це зовсім інше.
Нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми дуже хочемо допомогти у питанні та зафіксували звернення і передали в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який прокомунікує з Вами, щодо шляхів вирішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp