Блокування рахунків
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 12 сентября 2024, 10:00
- #
- Полезный комментарий
По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він аналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +3
- natashaGra
- 12 сентября 2024, 12:25
- #
Все вышеперечисленные шаблоны райфхелп сюда не подходят. Вместо извинений за хамство и постараемся исправить. Шаблон на лист А4
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 13 сентября 2024, 13:13
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Не отказывайтесь говорить, а пишите цель снятия — ремонт, оплата стройматериалов и работы строителей налом
- +
- +1
- Kateryna1968
- 15 сентября 2024, 20:34
- #
Обратите внимание, что только Аваль в таком количестве блокирует счета. Возникает вопрос, почему он так легко прощается со своими клиентами. Думаю, что банк это делает намеренно, видимо, в скором времени будет национализирован и разыгрывается действие «Так не достанься ты ж не кому!» Интересно, куда смотрит Нацбанк.
Підкажіть, будь ласка, а у який банк ви переказали кошти з Райфайзену приблизно 85,00 грн і вам заблокували їх через призначення платежу з положенням закону про відмивання коштів? Вам заблокували тільки ці кошти 85грн чи увесь рахунок у новому банку? У мене просто подібна ситуація, теж повернули кошти з таким призначенням :(
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Перше, що я зробила, це погасила кредит, наданий мені банком. При цьому банк відмовився гасити заборгованість коштами, які я мала на депозитному рахунку Райффайзен. Я внесла кошти через касу, як вимагав банк. При цьому я запропонувала документ, який пояснює походження внесених мною коштів. Але співробітниця відділення відповіла, що це не потрібно. ТОБТО??? А як щодо контролю за відмиванням незаконно отриманих коштів???
Отже я намагалась з’ясувати причини блокування, також надала довідки з місця роботи і виписку БАНКУ, з якого надходили кошти до Райффайзен
Також серед вимог банку було:
ЦИТАТА з листа Прохання надати пояснення щодо здійснених видаткових операцій: економічної доцільності/мети конвертації коштів у готівку у розмірі 125 000.00 грн; Тобто??? Я повинна надати інформацію про рух коштів, які я вивела з банку після закінчення депозиту? Я надала виписку про розміщення цієї суми в іншому банку і отримала відповідь
ЦИТАТА з листа: Згідно наданого клієнтом пояснення, отримані зарахування були зняті з рахунку АТ «Райффайзен Банк» у розмірі 125 тис. грн з метою укладення депозитних договорів у інших банках — Прохання надати пояснення щодо економічної доцільності у даному випадку перерахування коштів на рахунок АТ «Райффайзен Банк», чому кошти первинно не були зняті у іншому банку. В сенсі???
За час листування з Райффайзен я дійшла висновку, що Банк не цікавлять документи, які ви надаєте для підтвердження тих чи інших фінансових операцій, бо вражаюче некомпетентні співробітники не знають, що з ними робити. Банк по колу задає ті ж самі запитання, вимагає фінансових обгрунтувань, доцільності витрат.
Я не встигла відповісти на це і на інші запитання, які були у листі від Райффайзен банку. Я також попросила банк відповісти на декілька запитань.Наступного дня мені зателефонувала співробітниця Райффайзен банку Вікторія і сказала, що оскільки я надала в банк всю необхідну інформацію і не планую подовжувати ділові відносини з Райффайзен, я можу закрити всі мої рахунки і отримати залишки моїх коштів через касу будь-якого відділення. Я здивувалась і задала їй питання, на яке вона мені відповіла, що суму до 30 тис. грн (в моєму випадку 11 тис.) можна отримати через касу після закриття всіх рахунків.Вона пояснила, що система на декілька годин розблокуе мій рахунок
Також вона спитала в якому відділенні банку мені було б зручно це здійснити і що вона передзвонить в це відділення і попередить співробітників.
Я обрала Святошинське відділення № 5 м. Київ, так як я багато років співпрацювала саме з цим відділенням як фізична особа і як бухгалтер компанії, яка є клієнтом Райффайзен.
Але спочатку, коли я отримала лист про припинення ділових відносин з Райффайзен, я звернулась в відділення в Дніпровському районі(за місцем проживання) за адресою Воскресенський проспект 22.
На просте запитання чи працюєте ви під час відключення світла я отримала відповідь співробітниці відділення: В нас немає генератора. Якщо хочете, можете купити нам. Я цього не можу зробити, в мене ж не така зарплата, як у вас. Відповіла мені співробітниця, яка бачить мене вперше. В сенсі? Так відповідає представник одного з найбільших банків України?
Це було перше хамство співробітника банку за багато років роботи бухгалтером
І співпраці з різними банками.
Я вже не кажу про роботу касира цього відділення, яка двома місяцями раніше весь час відправляла мене отримати гроші через банкомат, який знаходиться на вулиці. Я п’ять днів приходила в касу банку, щоб отримати кошти (125 тисяч гривень) після закриття депозиту. Я намагалась замовити кошти, але все одно отримувала в касі не більше 30 тис. в день. Один раз, коли касир була відсутня, мені пощастило і я отримала відразу 50 тис. грн.
Отже це ще одна причина, чому я звернулась в Святошинське відділення і оформила закриття всіх рахунків, але співробітниця Марина попросила мене надати реквізити рахунку в іншому банку, для того, щоб (як вона пояснила) перевести туди залишок з карти АТБ (приблизно 85,00 грн) На моє запитання чому я не можу ці кошти отримати теж через касу разом із іншими депозитними коштами, вона відповіла: це технічно не можнливо зробити. Також співробітниця повідомила, що заяви про закриття рахунків будуть розглянуті впродовж 10 днів, після чого вона повідомить мені, коли я маю прийти, щоб отримати залишок коштів через касу.
Через декілька днів мої кошти були переведені до іншого банку, в призначенні платежу було вказано положення закону про відмивання коштів. Наступного дня ці кошти було заблоковано.
Що це було? Некомпетентність і недбалість або непорядність і обман клієнтів. Чи варто такому банку довіряти свої кошти?
Всім знайомим фізичним і юридичним особам буду повідомляти, щоб якомога скоріше виводили гроші з вашого банку
Перепрошуємо за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Для зручності наших Клієнтів є можливість призначити зустріч до каси в Чаті підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00. Обмеження на зняття готівки в касі чи банкоматі складає 100 000 грн на добу.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp