Снова не могу воспользоваться личными средствами
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 сентября 2024, 15:03
- #
- Полезный комментарий
Передали запит з Вашого питання до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме Вашу ситуацію під свій особистий контроль та спробує вирішити в індивідуальному порядку. Доведеться зачекати на відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 12 сентября 2024, 18:45
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Вдячні за очікування. На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування. На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Нам дуже шкода, що у Вас виникла така ситуація. Розуміємо, що кожен Клієнт бажає мати доступ до власних коштів в будь-який момент. Насправді причин відхилення операції може бути декілька. Дізнатися чому саме Ви не змогли оплатити покупку можна звернувшись до Чату підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Або за дзвінком до Інформаційного центру за номером +380442309998 (за тарифами оператора). Також є можливість зателефонувати нашим колегам у Вайбері. Є кілька варіантів:
1. Необхідно знайти у Viber наш аккаунт «Raiffeisen» та зайшовши в нього вам буде доступна кнопка виклику.
2. Відкрийте сервіс дзвінків Viber та натисніть коротку, але таку вже знайому комбінацію *521.
Зі свого боку хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування. На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp