По моїй заяві не перераховують залишки коштів у інший банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- Роман Бондаренко
- 28 августа 2024, 15:44
- #
Надайте мені копію моєї заяви про закриття рахунків і перерахування моїх коштів до іншого банку!Ви мені вже заблокували додаток банку,я навіть до чату зайти вже не можу!
- +
- 0
- Роман Бондаренко
- 28 августа 2024, 15:45
- #
Коли ви перерахуєте залишок моїх коштів до іншого банку у відповідності з моєю заявою???
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 28 августа 2024, 17:53
- #
- Полезный комментарий
Вдячні за очікування та можливість розібратися. Наш менеджер намагався з Вами зв’язатися, проте, на жаль, не вдалось встановити контакт. Наразі маємо інформацію, що ситуацію було успішно вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- natashaGra
- 31 августа 2024, 11:14
- #
Последняя фраза в этой отписке у райфхелп точно лишняя. Если уже отказали, никто в такой банк обращаться повторно не будет
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Термін закриття рахунків із перерахуванням коштів до іншого банку може складати 5 робочих днів та більше, залежно від різних обставин. Хочемо зазначити, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp