БОРОТЬБА з ВІТРЯНИМ МЛИНОМ - це боротися з РАЙФАЙЗЕН банком
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- natashaGra
- 26 августа 2024, 12:24
- #
Вообще — то трудно поверить что в супермаркете не работала камера. На самом терминале или банкомате тоже установлены камеры. Обращайтесь к юристу, он составит документы для сбора информации и ходе расследования. Может и в суд посоветует подать
- +
- 0
- Лариса Секереш
- 26 августа 2024, 12:53
- #
В супермаркеті камери працюють. Але записи можуть надати тільки за запитом поліції. Поліція поки не реагує. Я думаю, що за запитом служби безпеки банку теж можуть надати записи, але вони чомусь цього тробити не хочуть. За словами менеджера, камера на самомоу терміналі не працює, хоча встановлена. Щодо юриста, я думала над цією ситуацією. Але на такій сумі мої витрати на роботу юриста будуть більше, ніж 20000,00 грн., які вкрав у мене Райф. Я не настільки заможня, щоб витрачати кошти тільки заради справеливості.
- +
- 0
- natashaGra
- 28 августа 2024, 12:28
- #
В придачу к той сумме которую не возвращают, можно написать моральный ущерб и компенсацию за утраченную выгоду. Это юрист уже скажет. К тому же на работников этого чудо банка может быть заведено уголовное дело
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.18 |
USD | 41.55 | 42.2 |
Все курсы банка |
Боротися з вітряками — безперспективно і безглуздо шукати і чекати справедливості там і від тих, хто її забезпечити не може і не хоче. Таке саме я відчула при намаганні повернути 20 000,00 грн, які з'їв термінал Райфайзен банку 25.07.2024 р. Вже закінчилася третя перевірка… За інформацією Ірини, менеджера, яка взяла під особистий контроль мою справу, мої слова і опис ситуації не відповідають дійсності. Тобто я вигадала дану ситуацію і вже місяць марно морочу голову. Цього разу мені назвали дані реєстратора терміналу. Згідно ним два перших внесення відповідають дійсності (1 — 20 000,00 грн., 2 — 10 000,00 грн.), а трете згідно звіту терміналу було в сумі 15000,00 грн. На мої спроби довести, що третє внесення було в сумі 40000,00 грн. і мені термінал повернув відразу 5000,00 грн. — відповідь одна: «Ваші слова не відповідають дійсності».
Зі слів Ірини, відеокамера в терміналі на Сім'ї Сосніних, 17 («Ашан») не працює. Тобто їх висновки ґрунтуються виключно на даних електронного реєстратора термінала. В якому вже видно помилку. Він навіть не зафіксував ПОВЕРНЕННЯ (при вкладанні мною 40000,00 грн., 5 000,00 грн. було повернуто,) а зафіксував тільки прихід, і то не вірний — 15000,00 грн. Це відбулося, бо загальна кількість купюр, які я внесла за 3 рази в межах однієї транзакції склала більше ніж 90 штук. Це і є моя помилка.
Наголошую ще раз. Я внесла загальну суму 65000,00 (20000,00+10000,00+40000,00 (5 повернулося). А мені зарахувалося на карту 45000,00 грн.
Пишу це не тому, що шукаю справедливості. Вже впевнилася, що від банку Райф справедливості чекати марно. Пишу для того, щоб всіх застерегти — не зв’язуйтеся з цим банком-шахраєм. Зі слів тієї ж Ірини, такі ситуації за роки її роботи трапляються далеко не вперше. І мені вже писала на пошту людина, в якої аналогічна ситуація, правда її банк обікрав на меншу суму — на 5000,00 грн.
P. S. Поліція на мою заяву від 06.08.2024 р. досі не відреагувала і відмовляються мені називати прізвище людини, на яку розписали мою справу.
Нам шкода, що ця ситуація вплинула на враження про нас. За Вашим попереднім зверненням було проаналізовано ситуацію та наш менеджер з клієнтського сервісу зв’язувався з Вами в телефонному режимі й навав всі пояснення.
Ми фіксуємо повторне звернення до менеджера, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp