Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентність або шахрайство?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Лариса Секереш 7 августа 2024, 10:49
Ситуація: в Києві, в терміналі на Сім'ї Сосніних (в приміщенні Ашану) 25.07.24 поповнювала картку Райфу. Там термінал, який бере не по одній купюрі, а пачкою. Але не більше ніж 90 купюр, написано. У мене всі купюри були по 500 грн. Тому я спочатку положила 20000,00 грн. (40 купюр), натиснула Продовжити, додала 10000,00 грн. (20 купюр), і ще раз Продовжити, і положила 40000,00 грн. (80 купюр). Мені відразу термінал повернув 5000,00 тис. Тобто загальна сума, яку я положила в цей чудо-термінал — 65000,00 (20000,00+10000,00+35000,00). Я натиснула на терміналі — ПОПОВНИТИ. І мені на картку зарахувалося 45000,00 (повідомлення прийшло миттєво не телефон.) 20000,00 просто з'їв термінал. Як я тепер розумію, сума одного поповнення мала бути не більше 90 купюр. Але я з таким терміналом стикаюся вперше, тому допустилася помили. Треба було не продовжувати класти кошти, о поповнювати, виймати картку і робити нове поповнення. Але сталося як сталося, нажаль.
Я відразу зателефонувала на Гарячу лінію банку. Оператор зафіксував моє звернення і створив заявку на «Оскарження суми». Сказав, що заявка буде опрацьовуватися протягом 14 днів. Треба дочекатися інкасації. Весь цей час була з банком на зв’язку або по телефону або в чаті. Інкасація відбулася начебто на 6-й день після події — 30.07.24. Результату інкасація я не спромоглася добитися ні по телефону ні в чаті. Відповідь була — «Заявка на опрацюванні, рішення про повернення коштів ще не прийнято». Потім мені написали, що їм треба зробити додаткові запити для уточнення інформації. А вчора мені повідомили, не банк Офіційним листом, а після того як я сама телефонувала і писала в чат, що у них немає підстав повертати мені 20000,00 грн. На моє прохання дати мені можливість звернутися до служби безпеки банку для того, щоб подивитися записи з камер відеоспостереження на терміналі, також по всьому супермаркету розвішені камери — мені відмовили. Сказали, що служба безпеки цим займатися не буде. Це справа поліції. Вчора написала заяву в поліцію. Як будуть відбуватися події ділі — буду писати.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 августа 2024, 10:54
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 августа 2024, 11:05
Дякуємо Вам за очікування відповіді.

Нам надзвичайно прикро, що із Вами склалась така ситуація. Дійсно, термінали — це теж техніка і іноді можуть траплятись збої.
Маємо на меті розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 августа 2024, 11:13
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
7 августа 2024, 11:05
#
Полезный комментарий
Дякуємо Вам за очікування відповіді.

Нам надзвичайно прикро, що із Вами склалась така ситуація. Дійсно, термінали — це теж техніка і іноді можуть траплятись збої.
Маємо на меті розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
7 августа 2024, 11:13
#
Полезный комментарий
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+7
natashaGra
natashaGra
7 августа 2024, 20:08
#
А представитель банка тоже может поломаться на этом сайте??? На один отзыв столько шаблонов — ситуация мягко говоря не красивая. При том , что обязанность следить за терминалами за банком — хозяином
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Все курсы банка