Спам-атаки з колцентру
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- natashaGra
- 1 августа 2024, 17:51
- #
Обратитесь в киберполицию, тоже помогает при очень навязчивых звонках банков
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.18 |
USD | 41.55 | 42.2 |
Все курсы банка |
Спершу декілька разів телефонували з пропозицією відкрити пенсійну картку — я одразу пояснила, що вже відкрила її в іншому банку. Але на ту ж тему телефонували ще кілька разів.
Потім почали регулярно, наче по графіку, телефонувати з пропозицією отримати кредит. Я щоразу пояснювала, що мені кредит не потрібен, десь на третій раз чітко попросила не телефонувати мені більше. Оператори (щоразу нові) наче не слухали, казали «так-так» і продовжували далі розповідати про умови кредитування…
Цього тижня, через 3 місяці телефонного тероризму, я використала форму зворотного зв’язку, написала вимогу припинити спам-атаку на мій номер і пригрозила скаргою до НБУ. Наступного дня мені знов подзвонили з банку — цього разу вже з приводу мого звернення. Співрозмовник назвала себе менеджером банку, але вела себе непрофесійно, на мої спокійні прохання припинити телефонувати мені відповідала емоційно, нестримано. Наприкінці розмови пригрозила мені, що зараз проставить у системі відмітку, аби більше мені не телефонували, але заявила: «якщо вам у майбутньому буде потрібний кредит, ми вам його не дамо!». А потім прийшла СМС про оцінку роботи банку!!!
Я вже зраділа, що цей кошмар закінчився, аж через день після цієї розмови мені в черговий раз надійшло рекламне СМС від банку з пропозицією оформити кредитну картку (прихований номер «Raif Info»). Дії банку я розцінюю як знущання!
Непрофесіоналізм операторів наводить мене на думку, що це не штатний колцентр банку, а якісь аутсорсери, що за договором сидять на «холодних дзвінках». Цим відгуком я хочу звернути увагу керівництва банку на абсолютно неприпустимі методи реклами, якими користуються ваші підрядники. Прошу вжити заходів. Останній, найбільш «приголомшливий» дзвінок був з номеру 044−498−56−00.
А свою скаргу про порушення прав споживача фінпослуг до НБУ я вже подала.
В першу чершу перепрошуємо за очікування відповіді. Будемо з Вами відвертими, нам щиро шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас. Хочемо пояснити, що у разі наявності тієї чи іншої пропозиції від Банку, наші колеги можуть зателефонувати з метою інформування про цю пропозицію та її переваги. Рішення ж приймає виключно Клієнт.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у вирішенні. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Чекаємо на звротній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp