Безпідставне блокування раунків юр. особі
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 24 июля 2024, 11:04
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +7
- natashaGra
- 24 июля 2024, 12:06
- #
Финмон в этом банке один из самых неклиентированных, как собственно и банк. А вам скорее всего понадобится юрист, чтобы решить проблемы с банком
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 24 июля 2024, 15:34
- #
- Полезный комментарий
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Термін розгляду документів, як зазначив банк, становить до 14 днів.
Проте, станом на сьогоднішній день, ми не отримали ніякої відповіді від банку стосовно направлених документів, неодноразові звернення не принесли результату, банк іх просто ігногує. Майже місяць рахунок заблоковано, а разом з тим повністю заблокована діяльність підприємства, компанія несе великі збитки, працівники вже місяць не отримують заробітну плату.
Не шановний банк, ви зловживайте наданими вам повноваженнями, прикриваючись законодавством!
Це очевидно и не повинно залишитись без уваги, необхідно надати максимальний розголос!
Нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми завжди готові проаналізувати ситуацію та вирішити її в індивідуальному порядку. Тому просимо Вас надати в приватні повідомлення ЄДРПОУ.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp