Вирішили загнати в борги, поки я за кордоном
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 июля 2024, 17:15
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +12
- natashaGra
- 11 июля 2024, 15:18
- #
А можно как-то без шаблонных ответов??? Реально неуважение к клиентам. И если посмотреть под каждым отзывом одно и то же. Рассказывать «с уважением и заботой «легко, когда это в шаблоне. А если своими словами??? И на самом деле попытаться решить проблемы
- +
- 0
- blackangel37
- 6 августа 2024, 11:44
- #
Дякую представнику банку Анастасії, проблему вирішити допомогли.
Цікавий факт, що виплив в переписці, що «По рахунку відбувається резервація плати за обслуговування, але це не проблема, для закриття/кошти не потрібно вносити.» Не зрозуміло тоді, чому не хотіли просто вже закрити рахунок через преміум-менеджера в такому разі, якщо це навіть і не мінус був (а резервація) і для закриття кошти вносити не було потрібно. Я навіть встиг трохи психанути та заблокував всі свої картки (не тимчасово) через додаток, поки спілкувався ще з преміум-менеджером.
Допитуватися вже не став, але мій досвід може бути в нагоді іншим, хто опинився в схожій ситуації.
По факту навіть залишив рахунок на всяк випадок на звичайному тарифі. Мінус відкотили.
Цікавий факт, що виплив в переписці, що «По рахунку відбувається резервація плати за обслуговування, але це не проблема, для закриття/кошти не потрібно вносити.» Не зрозуміло тоді, чому не хотіли просто вже закрити рахунок через преміум-менеджера в такому разі, якщо це навіть і не мінус був (а резервація) і для закриття кошти вносити не було потрібно. Я навіть встиг трохи психанути та заблокував всі свої картки (не тимчасово) через додаток, поки спілкувався ще з преміум-менеджером.
Допитуватися вже не став, але мій досвід може бути в нагоді іншим, хто опинився в схожій ситуації.
По факту навіть залишив рахунок на всяк випадок на звичайному тарифі. Мінус відкотили.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
І ось в липні знову згадав про Райф, а там знову -1300 гривень в мінус. Я в шоці. Відміняти не хочуть, бо типу вже відміняли. Але ж звідки я знав, що така зміна правил без зміни тарифу? Преміум-менеджер каже, що на моїй стороні, але на питання, чому почалися списання ні в травні, ні тепер відповісти не може. Жах.
Райф, що мені зробити аби просто закрити рахунок без ваших поборів без пояснень та зміни тарифів та попрощатися з вами назавжди?
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо пояснити, що для користування рахунком безкоштовно, необхідно виконати умови тарифу, а саме здійснити операції та платежі по рахунку на загальну суму понад 15 000 грн на місяць. Якщо ці умови не виконуються, списується вартість тарифу.
Ми б не хотіли залишати осторонь Вашу ситуацію та бажаємо в усьому розібратися й допомогти із вирішенням. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону) для аналізу. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp