Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Вирішили загнати в борги, поки я за кордоном

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
blackangel37 10 июля 2024, 17:02
Отделение по адресу: Киев, ул. Константиновская, 2-А
Багато років користався преміум-пакетом Prestige від Райфу. Деякий час назад виїхав за кордон і рахунком користуватися перестав, залишок був 7 копійок. За умовами тарифу плата утримується «за умови достатності коштів на рахунку», і кілька місяців мій неактивний рахунок просто висів з біля нульовим балансом. Аж раптом наприкінці березня (26.03) відбулося списання в мінус та ще й заднім числом за лютий та березень. Помітив я це лише 9.05, бо додаток давно вигрузився на айфоні через невикористання. Написав своєму преміум-менеджеру про помилкове списання та попросив пояснень. Списання відмінили, і я розслабився. (Пояснень не отримав.) Тим паче, що списань за квітень чи травень не було, то ж я був далі певен, що то була лише прикра технічна помилка.
І ось в липні знову згадав про Райф, а там знову -1300 гривень в мінус. Я в шоці. Відміняти не хочуть, бо типу вже відміняли. Але ж звідки я знав, що така зміна правил без зміни тарифу? Преміум-менеджер каже, що на моїй стороні, але на питання, чому почалися списання ні в травні, ні тепер відповісти не може. Жах.
Райф, що мені зробити аби просто закрити рахунок без ваших поборів без пояснень та зміни тарифів та попрощатися з вами назавжди?
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 июля 2024, 17:09
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо пояснити, що для користування рахунком безкоштовно, необхідно виконати умови тарифу, а саме здійснити операції та платежі по рахунку на загальну суму понад 15 000 грн на місяць. Якщо ці умови не виконуються, списується вартість тарифу.

Ми б не хотіли залишати осторонь Вашу ситуацію та бажаємо в усьому розібратися й допомогти із вирішенням. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону) для аналізу. Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 июля 2024, 17:15
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
10 июля 2024, 17:15
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+6
natashaGra
natashaGra
11 июля 2024, 15:18
#
А можно как-то без шаблонных ответов??? Реально неуважение к клиентам. И если посмотреть под каждым отзывом одно и то же. Рассказывать «с уважением и заботой «легко, когда это в шаблоне. А если своими словами??? И на самом деле попытаться решить проблемы
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Вирішили загнати в борги, поки я за кордоном