Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Питання до банку, стосовно ваших працівників

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Сергей Судаков 27 июня 2024, 17:36
Отделение по адресу: Киев, ул. Драйзера, 6
Доброго дня!
Цікавить рівень доступу ваших працівників до фінансової інформації ваших клієнтів.
Мене сьогодні дуже здивувало, що оператор чи представник відділеня, дзвонив мені про інформування можливості відкрити кредитну картку і вільно оперував сумами на моєму рахунку, де я працюю, що це вбіса таке?
Якось був у відділенні то взагалі, розмірковували скільки я заробляю і компанія в якій я працюю, мені було дуже огидно, наче поркаються в моїй білизні.

Але карту мені зробити, яка вже прострочена не один рік, то велика проблема і забрати я можу її тільки у відділенні.

Знаєте, мабуть будемо прощатися. Бо вільний доступ до мого рахунку, це не нормально. Де гарантія що інформацію не передадуть якимсь шахраям?
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 июня 2024, 17:46
Добрий день!
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Безпека є невід'ємною складовою продуктів та послуг Банку. Захист даних є одним із ключових пріоритетів для нас. Ми невпинно працюємо над цим та завжди гарантуємо нашим клієнтам повну безпеку.
Дійсно, при наявності активної кредитної пропозиції з Вами може зв'язатися представник Банку та проінформувати, що є така змога. При цьому, інформація по рахункам клієнта у Райфі доступна співробітнику для можливості консультації у разі такої необхідності.
При відкритті рахунку кожен клієнт підписує договір та заповнює опитувальник із зазначенням своїх даних, для подальшого успішного та якісного обслуговування.
Щодо карти, хочемо проаналізувати цей момент та перевірити, адже наразі є і дистанційні шляхи її отримання у відділенні Нової Пошти або випуск віртуальної карти без фізичного отримання.
Прохання, написати нам у приватні повідомлення я із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 июня 2024, 19:52
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 июня 2024, 16:05
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
27 июня 2024, 19:52
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+6
natashaGra
natashaGra
28 июня 2024, 12:18
#
Советуйтесь с юристом, здесь могут только шаблоны копировать — вставлять. Толку от представителя, что на сайте, что сервисного 0
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
28 июня 2024, 16:05
#
Полезный комментарий
Вітаємо.
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Питання до банку, стосовно ваших працівників