Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливий фінансовий моніторинг

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
kateryna1ukr 19 июня 2024, 18:23
В травні місяці 2024 року при використанні додатку Райфайзен онлайн для бізнесу зявилось повідомлення «Ваш рахунок заарештовано». В подальшому мені стало відомо і про заблокування особистого рахунку. При цьому будь-які запити, повідомлення на офіційну електронну пошту від банку щодо надання документів або підтверджуючої інформації по будь-яким операціям не надходили. Лише після того, як я звязалась з відділенням надійшло повідомлення від Департаменту операційного сервісу про відмову в обслуговуванні. В подальшому впродовж місяця різними співробітниками банку (спочатку з зазначенням Прізвищ і імен, а потім взагалі без імені) надсилались листи щодо надання пояснень щодо суті, мети, цільового призначення господарської діяльності. Банку надались 4 грунтовні пояснення, виключно всі видаткові накладні, в яких підтверджувався здійснення господарської діяльності, закупівлі товарів для використання їх у господарській діяльності — наданні послуг, надавались ліцензії, договори оренди, договір про надання послуг, а також надавались на підтвердження квитанції щодо обміну грошових коштів, а саме готівки, яка знімалась з особистих рахунків.
Проте, незважаючи на підтвердження в повному обсязі законності проведених операцій, банком було відмовлено у відновленні ділових стосунків. Слід відмітити, що останній лист про остаточну відмову надійшов на пошту без зазначення відповідальної особи, яка прийняла незаконне рішення. Прошу в обовязковому порядку звязатися зі мною та надати детальні пояснення щодо підстав блокування рахунків та відмови у ділових відносинах.

Будь-яких претензій до працівників відділення, в якому я обслуговувалась я не маю.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 июня 2024, 18:26
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 июня 2024, 12:03
Добрий день!

Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
+21
natashaGra
natashaGra
20 июня 2024, 10:08
#
Как для большого европейского банка ситуация недопустимая. И причем представитель копирует текст в 100000й раз. Может надо сменить подход к написанию текстов представителем или найти другого. Сейчас эти отписки — просто неуважение к клиентам и их проблемам. Большинство из проблем созданы самим банком
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
20 июня 2024, 12:03
#
Полезный комментарий
Добрий день!

Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться