Пунктуальність, професійність, підтримка? Це не про Райффайзен
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- +6
- natashaGra
- 5 июня 2024, 12:31
- #
Честно не удивлена. Только текст который тут напечатан — это шаблон. Как и все в этом банке. Копировать вставить текст умеют, а реально решать проблемы и помогать людям — нет. Если не удалось, значит не судьба. Можете попасть на супер неадекватный финмониторинг. С ним похоже даже их начальство ничего не может сделать
- +
- +6
- Oleh Hello
- 5 июня 2024, 12:42
- #
Так, це шаблон. Нічого вони робити не будуть, звичайно.
Банки заробляють величезні кошти під час війни через сертифікати НБУ, ОВДП, тому йдуть на будь-які вимоги НБУ, а НБУ зобовязав проводити фінмоніторинг і банки тепер провозять справжні репресії з порушенням закону.
Так само, як у них звичайний сервіс поганенький, непрофейсійний, злодійкуватий, то такий самий і фінмоніторинг, або іншими словами «застав дурня бггг молитися, то лоба розшибе».
Банки заробляють величезні кошти під час війни через сертифікати НБУ, ОВДП, тому йдуть на будь-які вимоги НБУ, а НБУ зобовязав проводити фінмоніторинг і банки тепер провозять справжні репресії з порушенням закону.
Так само, як у них звичайний сервіс поганенький, непрофейсійний, злодійкуватий, то такий самий і фінмоніторинг, або іншими словами «застав дурня бггг молитися, то лоба розшибе».
- +
- +5
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 5 июня 2024, 12:45
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Qwerty1999
- 5 июня 2024, 18:37
- #
В іншому відділенні я хотів замовити валютну картку, тому що віртуальної
немає в додатках, а пластикова коштує 50грн
Пластикова картка неіменна миттева — коштує 50грн
Пластикова іменна картка виготовляється 10 діб та видається безкоштовно.
немає в додатках, а пластикова коштує 50грн
Пластикова картка неіменна миттева — коштує 50грн
Пластикова іменна картка виготовляється 10 діб та видається безкоштовно.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 5 июня 2024, 18:41
- #
цікавився, чи підтримує вона певний сервіс і пояснив начальнику
відділення, який саме і деталі, і він клявся-божився, що підтримує.
Якщо це не дуже великий секрет, то можете публічно оприлюднити
назву сервісу, який не підтримує неіменна валютна картка банку Райф.
відділення, який саме і деталі, і він клявся-божився, що підтримує.
Якщо це не дуже великий секрет, то можете публічно оприлюднити
назву сервісу, який не підтримує неіменна валютна картка банку Райф.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 15 июля 2024, 15:08
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
В одному відділенні чекав 20хв, поки касир з’явиться видати кошти, хоча попередньо замовляв і прийшов вчасно. Де ж ваша славнозвісна пунктуальність?
В іншому відділенні я хотів замовити валютну картку, тому що віртуальної немає в додатках, а пластикова коштує 50грн і цікавився, чи підтримує вона певний сервіс і пояснив начальнику відділення, який саме і деталі, і він клявся-божився, що підтримує. Але на гарячій лінії відповіли, що не співпрацює банк з таким сервісом. Тобто в банку працює начальник, який просто некомпетентний, або ціль якого свідомо парить непотрібні послуги за 50грн, аби продати під виглядом брехні, що ще гірше. За 50грн продам бренд відомого банку? Це про Райффайзен банк)
На гарячій лінії працюють діти чи підлітки, які бувають в розпачі чи щось подібне. Райффайзен банк використовую працю дітей?! Це вже за гранню добра і зла)
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці і при виникненні будь-якої проблеми, ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання…
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вказати адресу відділення в яке Ви звертались.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp