Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Пунктуальність, професійність, підтримка? Це не про Райффайзен

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Oleh Hello 5 июня 2024, 12:10
За останній час, коли я обслуговувався і відвідував відділення, то отримав певний досвід від роботи Райффайзен банка.

В одному відділенні чекав 20хв, поки касир з’явиться видати кошти, хоча попередньо замовляв і прийшов вчасно. Де ж ваша славнозвісна пунктуальність?

В іншому відділенні я хотів замовити валютну картку, тому що віртуальної немає в додатках, а пластикова коштує 50грн і цікавився, чи підтримує вона певний сервіс і пояснив начальнику відділення, який саме і деталі, і він клявся-божився, що підтримує. Але на гарячій лінії відповіли, що не співпрацює банк з таким сервісом. Тобто в банку працює начальник, який просто некомпетентний, або ціль якого свідомо парить непотрібні послуги за 50грн, аби продати під виглядом брехні, що ще гірше. За 50грн продам бренд відомого банку? Це про Райффайзен банк)

На гарячій лінії працюють діти чи підлітки, які бувають в розпачі чи щось подібне. Райффайзен банк використовую працю дітей?! Це вже за гранню добра і зла)
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 июня 2024, 12:16
Добрий день!

Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці і при виникненні будь-якої проблеми, ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання…
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вказати адресу відділення в яке Ви звертались.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 июня 2024, 12:45
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 5

+
+6
natashaGra
natashaGra
5 июня 2024, 12:31
#
Честно не удивлена. Только текст который тут напечатан — это шаблон. Как и все в этом банке. Копировать вставить текст умеют, а реально решать проблемы и помогать людям — нет. Если не удалось, значит не судьба. Можете попасть на супер неадекватный финмониторинг. С ним похоже даже их начальство ничего не может сделать
+
+6
Oleh Hello
Oleh Hello
5 июня 2024, 12:42
#
Так, це шаблон. Нічого вони робити не будуть, звичайно.

Банки заробляють величезні кошти під час війни через сертифікати НБУ, ОВДП, тому йдуть на будь-які вимоги НБУ, а НБУ зобовязав проводити фінмоніторинг і банки тепер провозять справжні репресії з порушенням закону.

Так само, як у них звичайний сервіс поганенький, непрофейсійний, злодійкуватий, то такий самий і фінмоніторинг, або іншими словами «застав дурня бггг молитися, то лоба розшибе».
+
+5
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
5 июня 2024, 12:45
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 июня 2024, 18:37
#
В іншому відділенні я хотів замовити валютну картку, тому що віртуальної
немає в додатках, а пластикова коштує 50грн


Пластикова картка неіменна миттева — коштує 50грн
Пластикова іменна картка виготовляється 10 діб та видається безкоштовно.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 июня 2024, 18:41
#
цікавився, чи підтримує вона певний сервіс і пояснив начальнику
відділення, який саме і деталі, і він клявся-божився, що підтримує.


Якщо це не дуже великий секрет, то можете публічно оприлюднити
назву сервісу, який не підтримує неіменна валютна картка банку Райф.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Пунктуальність, професійність, підтримка? Це не про Райффайзен