Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найбридкіший банк з усіх існуючих

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vika1808 28 мая 2024, 15:28
Заблокували. Ніхто нічого не знає, ніхто ні чим допомогти не може, на відповіді треба чекати тижнями і місяцями, на надані документи для розблокування, то кажуть, через місяць, що їм вони не взагалі надані, тому надайте знову, потім знову чекаєте місяць, і знову кажуть надайте, бо їм вони не надані. Питання задають абсурдні, просять показати сплату податків, котрі я взагалі не повинна платити по закону і все в такому дусі. Просто тягнуть час, щоб якомога більше тримати у себе мої гроші і користуватися ними.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 мая 2024, 15:32
Добрий день!
Нам прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Як і зазначали у відповідь на Ваш попередній відгук, Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Наразі звернення перебуває в роботі менеджера з питань клієнтського сервісу, який працює, щоб якнайшвидше допомогти. Додатково ми комунікуємо з Вами у приватних повідомленнях на цій платформі, робимо все можливе.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться