Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Райффайзен Банк — Банк «некомпетентних» працівників

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vika1808 15 мая 2024, 17:21
Преамбула: Згідно з правил, то заборонено писати мати, тому, будь ласка, додумайте самостійно те, що я хотіла б написати після кожного свого абзацу в адресу райффайзена. 



Тепер почнемо. Я ФОП. Продаю запчастини для FPV дронів.
В січні (5 місяців тому!) мені заблокували рахунок з усіма грошима, а саме біля 1 млн грн з урахуванням валюти на депозитному рахунку, котрий повинен був закінчитись в лютому. 
Прийшов на пошту лист про відмову в обслуговуванні і якщо хочу поновити роботу, то треба надати список документів для розблокування, надати відповіді на питання та відправити пояснення діяльності. Відправила 33 файли з електронним підписом та пояснення діяльності на 7 листів, через деякий час приходить точно такий же лист з запитом тих самих документів, тих самих питань і того самого пояснення.
Прийшла у відділення, щоб вже відділення самостійно відсканувало та відправило документи фінмону. І що ви думаєте? Знову приходить лист, що я нічого не надала.
Потім в якийсь момент, то вже кажуть, що отримали документи, але треба ще і дають список з запитом на ті самі документи, котрі у них вже є. знову відправляю. І так йде по колу постійно. Пишуть, що я не надала їм відповідь на питання, на котрі вони вже декілька раз отримали відповідь.

Все це скотилось в якийсь абсурд. як приклад, то вони просять, щоб я надала документальне підтвердження сплати податків, котрі я взагалі сплачувати не повинна. Я їм пишу вже раз десять, що я не повинна платити ПДФО, Військовий збір, бо немає найманих працівників, але вони все одно мені пишуть, що я не надала їм доказ сплати податків, котрих я не повинна платити.

Далі, постійно просять, щоб я їм надала документи на обладнення, котре використовується в діяльності, а я їм постійно пишу, що у мене обладнення немає, бо я не виробник, а лише продаю, тому у мене не може бути взагалі обладнання. але ці «некомпетентні» все одно пишуть, щоб я їм надала документи на обладнення, котрого у мене бути не може. 

Попередні 3 місяці просили пояснення діяльності, а я 3 місяці кожен раз його відправляла, але приходила відповідь, що я їм нічого не відправляла і тому надайте пояснення.

Запитують питання, я їм кажу, що всі відповіді на ці питання вже висвітлені в пояснені, котре взагалі не читають, бо якщо б читали, то не запитували цих запитань.

Постійно запитують навіщо я зняла гроші в готівку в кінці грудня та в січні і щоб надала ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ куди я витратила гроші. На що я їм кожен раз відповідаю, що частину грошей була витрачена на подарунки рідні на новорічні свята, а все інше зберігається в готівці і що, коли знімаються гроші в готівку, то я не повинна їх витрачати, а МАЮ ПРАВО ЗБЕРІГАТИ В ГОТІВЦІ і що мої доходи цілком дозволяють зняти частину грошей в готівку, але ці «некомпетентні» все одно просять документальне підтвердження того, куди я ВИТРАТИЛА гроші, котрі я НЕ ВИТРАЧАЛА, бо вони в ГОТІВЦІ.

Робота відділення, то це взагалі якийсь цирк, як не запитаєш щось за межами стандартних питань про те, як працює банкомат і т.д., то вони не знають відповіді ні на що або у клієнта!!! запитують що їм робити, бо вони не знають. Просто уявіть картину, що Ви зайшли в банк задати питання, а робітник у Вас запитує як йому вирішити це питання і Ви такі стоїте в шоці, бо повинно бути все навпаки і Ви прийшли за відповіддю, а не за тим, щоб робітник сказав, що він нічого не знає.

Відповіді банк по пошті дає раз в пару тижнів — місяць і, як я вже писала, то Ви можете надати відповідь банку, почекати місяць, вони перешлють Вам точно такий же лист як і до цього, з тими самими питаннями, Ви на нього надасте знову відповідь я будете чекати знову купу часу…

В банку взагалі не розуміють що вони роблять і навіщо вони працюють там. Працівники влаштувались на зарплату і ніяк не виконують свої обовʼязки, а лиш просиджують потрібний для галочки час, щоб в кінці місяця отримати гроші і радіти, що можуть так безтолково працювати надалі і за це їх ще похвалять.

Останній лист їм надісланий з відповідями на питання, котрі я вже десяток раз надавала 2 травня і я досі чекаю від них відповіді.

Якщо сказати, що я в шоці від того, як працює банк, то це не сказати нічого. Це не європейський банк, це якась циганська базарна лавка у котрого єдина мета — кинути Вас на гроші.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 мая 2024, 17:24
Добрий день!

Відверто кажучи, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Дуже хочемо допомогти вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 9

+
+45
vika1808
vika1808
15 мая 2024, 18:06
#
Поки написали стандартну відписку, що вони не такі і все у них круто, робітники компетентні і досвідчені, а людина з клієнтського відділу візьме питання під свій особистий контроль. щось мало в щось позитивне вірю з цим банком, бо такого треша як в райфі, то я ще не бачила ніде.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
15 мая 2024, 19:13
#
«такого треша як в райфі, то я ще не бачила ніде.»

Странно . Такого «треша как в Райфе» нигде не видели , но тем не менее, пошли обслуживаться именно в Райф.

Странный какой то отзыв
+
+15
vika1808
vika1808
15 мая 2024, 20:27
#
Спочатку обслуговувались, а з початком фінмону почався треш. Не плутайте послідовність дій.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
16 мая 2024, 5:10
#
«Спочатку обслуговувались, а з початком фінмону почався треш. Не плутайте послідовність дій.»

То есть сперва вас устраивало сотрудничество с банком , потом что-то произошло и вам назначили финмониторинг. А почему вы не написали что это было за «что то» , за которое банк назначил финмониторинг ?
Вот любят же у нас давать неполную информацию , что бы выставить банк негодяем, а себя белым и пушистым
+
+17
vika1808
vika1808
16 мая 2024, 11:29
#
А яка у мене може бути до цього комунікація з банком? Відкрила рахунок, гроші на нього приходять та виходять, я з працівниками не спілкуюсь, бо не було потреби. Заблокували і не кажуть чому, як і всім іншим, кого блокують, тому Ваше «что-то» виглядає дивним в світлі того, що Ви розумієте як зазвичай проходить блокування рахунків банків, бо у Вас вже 3494 коментаря на МінФіні і вони зазвичай в обвинувачені людей та вибілені банків.

Тому щось розумне прочитати в переписці з людиною, котра сидить на зарплатні за коментарі, звинувачує незадоволених клієнтів і виправдовує неадекватну роботу банків, то не очікую.

Гарного Вам дня, та не хворійте;)
+
+55
vika1808
vika1808
15 мая 2024, 20:39
#
Ще додам про те, що просить фінмон: просять документальний доказ, як був забраний товар у постачальника. Договір, видаткові - це все є і надала. Треба їм саме документальний доказ забору товару. На те, що товар у постачальника був забраний самовивозом, то знову і знову отримую, що дайте документальний доказ. Мені от цікаво, як вони взагалі це уявляють? Окрему людину брати відеоператором, щоб знімав процес забору та погрузки товару, щоб потім через пів року або рік відправити в райф?! Постачальник вже мені для райфу написав лист де він підтверджує, що товар у нього був забраний самовивозом, відправила його райфу 2 тижні тому, досі очікую, що напишуть.
+
+24
natashaGra
natashaGra
16 мая 2024, 8:44
#
Подавайте в суд за мат вред бизнесу, репутации и т. д. и пишите в НБУ с приложением всей переписки с банком , которая есть у вас на почте. По-другому до этого европейского банка не дойдет
+
+5
vika1808
vika1808
28 мая 2024, 14:56
#
Пройшов тиждень, банк-балабол нічого так і не зробив, всі строки, котрі банк сам встановив, то пройшли, відповіді так і не отримала. дно-райф-банк так і продовжує утримувати кошти і не відповідати
+
0
vika1808
vika1808
28 мая 2024, 15:22
#
В цілому, то вже місяць чекаю на якусь відповідь по моєму останньому листу до них і весь цей час приходять лише листи про те, як вони стурбовані і треба ще «трішечки» почекати. 🤬
І можете подивитись як банку все одно на своїх клієнтів… З ними вже по всім каналам звʼязку намагаюсь звʼязатись і донести абсурдність ситуації, відгук пишу публічний і що в результаті - як банку було усе одно, так і залишилось. 🤦‍♀️
У відповідаючих тут представників банку немає звʼязку з працівниками фінмону, їх поставили тут лише затикати дірки шаблонними відповідями для негодуючих клієнтів та дзвонити для зменшення вогню обурення клієнта, адже вони не можуть допомогти в вирішені питання, бо працівники фінмону живуть в окремій реальності і у відповідаючих тут робітників немає з ними звʼязку🤯
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Райффайзен Банк — Банк «некомпетентних» працівників