Банк не повідомив про блокування картки й облікового запису
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 9 мая 2024, 9:12
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 июня 2024, 16:34
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
Маємо інформацію, що наразі питання вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
Маємо інформацію, що наразі питання вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Конкретної причини мені не назвали. «За ініціативою служби безпеки». Чому? Для чого? Коли саме? Ніяких конкретних деталей мені не повідомили.
Найбільше турбує що банк навіть не повідомив мене про блокування картки й облікового запису ані телефоном, ані через смс, ані по електронній пошті. Ще й розблокувати свою картку й обліковий запис в телефонному режимі неможливо. Треба йти до відділення й розбиратися особисто.
Перш за все ми вдячні за очікування відповіді і нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
Маємо інформацію, що наразі питання вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp