Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайство з платною послугою СМС інформування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
SelenaO2 7 мая 2024, 21:24
1. Не змогли пояснити яким чином вимкнені було СМС повідомлення про зарахування коштів, які йшли як ПУШ і безоплатні.
2. Банк змінив умови обслуговування і при цьому за замовчування включив платну послугу. Цікаво що при отримання листів інформування про зміни не вказується чітко — у листі завуальовано вказують, що все добре, вам нічого не потрібно робити і ніколи не вказуються зміні що стосуються платних послуг явно — послуга/плата.
3. Якщо вимкнути СМС інформування у кабінеті, то СМС інформування вимикають одразу, навіть якщо послуга оплачена до кінця місяця. Тобто відсутня можливість вимкнути послугу з наступного місяці, і також при спробі включити СМС інформування для отримання оплаченої послуги до кінця місяця — плату знімуть ще раз.
Особисто вважаю перелічені вище речі шахрайством, оскільки немає нормального інформування щодо платних послуг при зміні умов обслуговування, а також неможливо отримувати оплачену послугу у повному об"ємі.
Як лояльного клієнта мене втрачено, страхуватись буду у іншій компанії, і свої гроші максимально буду виводити від вас.
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 мая 2024, 8:58
Добрий день!

Перш за все дякуємо за очікування відповіді. При відкритті рахунку автоматично підключаються PUSH-повідомлення, які є безкоштовними. СМС-інформування — це окремий тип сповіщень.
З 25 числа Банк перейшов на новий тариф, тепер буде один тариф з безкоштовний обслуговуванням. Але, на жаль, збільшилась плата за СМС на операції від 100 грн, наразі вона коштує 39 грн. Під час зміни тарифу послуга була відключена автоматично.
Якщо Ви відключаєте інформування в мобільному застосунку, вона припиняється з того моменту, коли від неї відмовились. Якщо не бажаєте отримувати СМС із початку наступного місяця, відключити послугу можна, наприклад, в останній день місяця.

Ми б хотіли більш детально проаналізувати ситуацію та надати пояснення в індивідуальному порядку. Тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 мая 2024, 9:28
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
8 мая 2024, 9:28
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Шахрайство з платною послугою СМС інформування