Блокировка счета
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +28
- natashaGra
- 26 апреля 2024, 10:07
- #
Сейчас ещё про менеджера клиентского сервиса будет отписка, за которую данный представитель наверняка зарплату получит. И все это вместо адекватной службы поддержки на этом сайте
- +
- +9
- Георгій Коломійцев
- 26 апреля 2024, 12:08
- #
Взял обязательство отговорить не менее 20 человек от сотрудничества с райфом. Кто желает — присоединяйтесь! Социальные сети нам в помощь.
- +
- +5
- Дмитро dmytro
- 27 апреля 2024, 9:46
- #
Райфайзен банк — знущається з клієнтів через зловживання правом і вимогами фін моніторингу, вимагаючи довідки на довідки, докази!
як приклад — співробітник банку заявив що апріорі кожна моя копійчина в цьому банку вважається незаконно заробленою, поки я не доведе співробітнику банку по протидежне.
Неадекати в підрозділі фін моніторингу — заявили ще не довіряють мені як клієнту, але більш того вони н довіряють іншим банкам з яких до них надходять кошти. Кожну копійчину цих готів вважають незаконно здобутою.
цей банк в супереч Конституційному принципу презумціїї невинності - для всі своїх клієнтів встанови принцип «презумція винності» клієнта — клієнт має доводити що він не злодій і не шахрай перед пихатим співробітником служби комплаєнс
як приклад — співробітник банку заявив що апріорі кожна моя копійчина в цьому банку вважається незаконно заробленою, поки я не доведе співробітнику банку по протидежне.
Неадекати в підрозділі фін моніторингу — заявили ще не довіряють мені як клієнту, але більш того вони н довіряють іншим банкам з яких до них надходять кошти. Кожну копійчину цих готів вважають незаконно здобутою.
цей банк в супереч Конституційному принципу презумціїї невинності - для всі своїх клієнтів встанови принцип «презумція винності» клієнта — клієнт має доводити що він не злодій і не шахрай перед пихатим співробітником служби комплаєнс
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми дуже цінуємо співпрацю з Райфом такий тривалий час і нам приємно за цей вибір.
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp