Заблочили картку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- +6
- natashaGra
- 26 апреля 2024, 10:11
- #
Что-то эпидемией пошли такие ситуации- что здесь, что в абанке. И отписки дают как под копирку. Если не ошибаюсь, то при плохом сервисе клиенты сразу уходят и банк банкротится. Наверное до банкротства не далеко осталось
Продовження історії…
Вчора (25.04) написав заяву про закриття рахунку, сьогодні (26.04) дзвінки й смс з вимогою актуалізувати дані.
Таке відчуття, що всередині системи, банк використовує поштових голубів для передачі інформації
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
На відділенні дівчина роздрукувала виписку з початку року (з десяток аркушів, 300+ операцій) і попросила написати пояснювальні на КОЖНУ операцію — атб, кава, метро і т.д.
З фантазією зовсім біда в керівництва
Закрив рахунок
В кого є картка/рахунок не тягніть, благо в мене десь 100± грн на залишку було, обіцяли колись повернути
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.