Заблокували рахунки без попережження
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 апреля 2024, 20:05
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +20
- natashaGra
- 10 апреля 2024, 21:13
- #
Какое же позорище этот банк!!! Представителю с его шаблонами давно пора искать новую работу. А банку готовится к искам от оклеветанных клиентов
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 16 апреля 2024, 10:39
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо! Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На жаль, менеджер з клієнтського сервісу надав відповідь на попереднє моє звернення, а не на останнє, де я більш детально надав пояснення та більш детальні довідки. Це на 16 квітня 2024, 10:39.
16 квітня о 21:49, що пізніше за 16 квітня 2024, 10:39, мені надали відповідь на останнє звернення (два пункта). Але, перший пункт — там у представників банку з математикою проблема, а другий пункт — знову відповідь шаблоном. Я надав ще більш детальне пояснення з розрахунками. Чекаю відповідь.
Тому: «Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення» — не стосується даного звернення.
16 квітня о 21:49, що пізніше за 16 квітня 2024, 10:39, мені надали відповідь на останнє звернення (два пункта). Але, перший пункт — там у представників банку з математикою проблема, а другий пункт — знову відповідь шаблоном. Я надав ще більш детальне пояснення з розрахунками. Чекаю відповідь.
Тому: «Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення» — не стосується даного звернення.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 19 апреля 2024, 11:46
- #
Вітаємо!
Дякуємо за очікування. Наразі проінформували менеджера з питань клієнтського сервісу, який надалі прокомунікує з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування. Наразі проінформували менеджера з питань клієнтського сервісу, який надалі прокомунікує з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Зі свого досвіду спілкування з банком скажу, що конкретики від банку ви не отримаєте. Все буде шаблонами, («надано частково», «надайте будь ласка ще пояснень» і т.д. та т.п.)
Просив конкретику — яка саме операція у вас викликає додаткові питання у відповідь — шаблон «надайте пояснення», «з вами було проведено комунікацію».
Додатково скажу, стикнувся з тим, що банк розкриває банківську таємницю.
Не витримав я спілкування з банком, надав заявку на закриття рахунків, залишки перерахували на підставі ст. 15, а не на підставі заяви, чим порушили вимоги ст. 121 ПОСТАНОВИ НБУ 29.07.2022 № 162 та цим самим розкрили банківську таємницю.
Просив конкретику — яка саме операція у вас викликає додаткові питання у відповідь — шаблон «надайте пояснення», «з вами було проведено комунікацію».
Додатково скажу, стикнувся з тим, що банк розкриває банківську таємницю.
Не витримав я спілкування з банком, надав заявку на закриття рахунків, залишки перерахували на підставі ст. 15, а не на підставі заяви, чим порушили вимоги ст. 121 ПОСТАНОВИ НБУ 29.07.2022 № 162 та цим самим розкрили банківську таємницю.
«Представники банку Райффайзен Банк повідомили, що ваша проблема із заявки #76669 була розглянута і вирішена» — це Райффайзен Банк хоче так закрити заявку.
Заявка #76669 була розглянута, але не вирішена. Замість того, щоб проаналізувати надану мною інформацію та надати обгрунтовану відповідь, представники «Райффайзен Банк» додатково ставлять 3 пункти про надання документальних підтверджень, виписок та підтверджень.
Перед цим було 2 пункти. Відповідь я надав на них обгрунтовану з розрахунками. Від «Райффайзен Банк» відповіді на них не отримав. Отже ці пункти повинні бути зараховані. Натомість банк пише: «Для розгляду можливості поновлення ділових відносин просимо додатково надати: …». Та скільки ж можна? І так кожного разу у банку збільшується кількість вимог.
Ще одне зауваження: «просимо надати виписку з рахунку з рахунку в АТ …», — хоча б слідкували, що пишете. «з рахунку з рахунку» як розуміти?
Заявка #76669 була розглянута, але не вирішена. Замість того, щоб проаналізувати надану мною інформацію та надати обгрунтовану відповідь, представники «Райффайзен Банк» додатково ставлять 3 пункти про надання документальних підтверджень, виписок та підтверджень.
Перед цим було 2 пункти. Відповідь я надав на них обгрунтовану з розрахунками. Від «Райффайзен Банк» відповіді на них не отримав. Отже ці пункти повинні бути зараховані. Натомість банк пише: «Для розгляду можливості поновлення ділових відносин просимо додатково надати: …». Та скільки ж можна? І так кожного разу у банку збільшується кількість вимог.
Ще одне зауваження: «просимо надати виписку з рахунку з рахунку в АТ …», — хоча б слідкували, що пишете. «з рахунку з рахунку» як розуміти?
- +
- 0
- Mykhaylo2024
- 21 декабря 2024, 13:58
- #
Це не поодинокі випадки для Райффайзен Банк, там не вміють працювати з клієнтами. Вже двічі в цьому переконався, і прийняв рішеня забути про його існування. Шкода даремно витраченого часу на те безнлуздя яким займається Райффайзен Банк. У мене була подібна ситуація. Через близькість їх відділення до дому, вирішив частину коштів з продажу ОВДП перевести в готівку. І тут почалося, надайте документи звідки взлися кошти. Надав. Надайте ще інші. Знов надав. Далі пишуть надайте ті самі, які я вже надав попередні рази. Пишу, я вже їх надав, в ланцюжку листування вище все є. Знов пишуть, надайте ті самі документи. Я пишу я вже їх надав, з нити щось не так? Пишуть, надайте документи, а то закриємо рахунки. Я ж не папуга повторювати по сто разів, що я вже надав всі наявні документи. В результаті заблокували рахунок. Дивні люди там працюють, тому на має бажання з ними мати справу. Причому, в двох інших банках Приват та Ощад, таких проблем не було.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Я надав банку письмове пояснення з докладним описом змісту та мети проведених прибуткових та видаткових операцій за період 23.11.2023−14.02.2024, де зазначив що операції по моєму рахунку за даний період виконувалися лише мною (поповнення, перекази на власні рахунки та з власних рахунків, конвертація). Також надав документи, на підставі яких проводилися операції:
— довідку ОК-7;
— виписки з банків, на які нараховувалася зарплата;
— виписки з банків, які розкривають інформацію щодо «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу», містять дату здійснення транзакції та ідентифікаційні дані власника рахунку;
— виписки з банків, які містять факт зняття готівкових коштів в сумі, яка відповідає внесенню готівкових коштів на рахунок Райффайзен Банк.
Але кожно разу Райффайзен Банку чогось не вистачало і я більш детально писав письмові пояснення на їх питання та надавав детальнішу інформацію.
В передостанньму листі від банку було зазначено, що інформацію надано частково. Я надав більш детально, а у відповідь отримав: «Надані документи та пояснення було отримано та проаналізовано відділом фінансового моніторингу, проте рішення банку лишається не змінним. В поновленні ділових відносин відмовлено. Повідомляємо про можливість надати заяву на закриття рахунків з одночасним перерахуванням залишків коштів на реквізити іншого Банку».
До представника банку: «Я надав всю необхідну інформацію. Якщо Ви її проаналізували, то дайте відповідь, чого не вистачає і з яких причин продовжуєте блокування рахунків. Якщо ні, то хоча б обґрунтуйте, або надайте розрахунок, будь ласка, де було б наведено докази, що сума коштів, внесених мною на рахунки, не відповідають або відповідають тим документам, які я Вам надав. Чому ж тоді ви требували від мене різні довідки, якщо Ви їх не сприймаєте як належне? Інформації наданої мною більш ніж достатньо. Прошу надати обгрунтовану відповідь. Не відповідайте шаблоном».
Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком. Наша мета — задоволені Клієнти, які залишаються із гарним настроєм після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вітаємо! Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp