Безпідставне блокування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- +10
- natashaGra
- 31 марта 2024, 18:30
- #
Это очередная отписка. Не хотела б огорчать, но банк похоже также стандартно и напишет в комментарии к платежу тот пункт. Как вариант можете подать в суд на них за клевету
Підтримую на 100%, на разі банк консультує одне, робить інше. Як можна в призначені платежу вказувати, що розірвання відносин здійснено на підставві ст. 15, а по факту — рахунки закривались на підставі заяви про закриття за моїм підписом.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
банку.
Термін відповіді на запит становив 5 днів.
Згідно з листом-запитом, ненадання необхідних документів в установлений
строк призвело б до блокування рахунків. Інформацію, запитану фінансовим
моніторингом, було надано в відділенні на наступний день після отримання запиту. Ця
інформація включала стислий опис фінансових операцій та господарчої діяльності,
договори з клієнтами, акти виконаних робіт, рахунки, договір фінансової допомоги та листи подяки від військових частин.
Після закінчення вказаного терміну, не було надіслано жодного повідомлення,
не отримано ніякого фідбеку, і рахунки не були заблоковані.
З упевненістю, що кількість документів та пояснень достатня, без додаткових
заходів я продовжував використовувати рахунок для подальших операцій.
Проте, 05.10.2023 року, несподівано для мене та без попередження банк заблокував рахунки при отриманні платежу від Замовника за виконані
роботи.
Звертаюсь до вас стосовно відповіді банку на запитання про зміну призначення та нерозголошення оцінки клієнтського ризику, що було вказано в листі від банку No81−26-
4/2285 від 23.10.2023 р.
Пояснюю, що маю на увазі. Якщо в призначенні платежу пишеться по якій статті
припинена ділова діяльність, то це називається «передача інформації», тому що
інформація, яка передається в текстовому вигляді символами, які називаються
«алфавіт» свідчить про надання символів в послідовності, яка передає конкретну
інформацію, а саме оцінку клієнтського ризику, бо послідовність символів у вигляді
«припинення ділових відносин згідно ст.15» і є передачею інформації про оцінки
клієнтського ризику.
Також листом No81−27−5/190 від 24.01.2024 р ви заначили, що оцінки не передаються, але через кому в тому ж самому реченні продовжили, що ви їх
передасте у вигляді призначення платежу. Це досить дивно для системного та честного банку в одному реченні надавати дві протилежні позиції.
Також в жодному листі від банку не вказано посилання на номер законного
державного документу (закону, підзаконних документів, актів, наказів тощо) стосовно
саме призначення платежу при закритті рахунку по статті 15.
Враховуючі вищевказане прошу Банк мати честь змінити призначення платежу
для перерахування залишку коштів не вказуючі причину переказу.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (номер телефону/ ідентифікаційний код) для аналізу. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp