Заблокували рахунок
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 18 марта 2024, 17:19
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +15
- natashaGra
- 18 марта 2024, 18:56
- #
Опять тот же бесполезный комментарий @RaifHelp. Вы что-то не стандартное писать вообще умеете?
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 22 марта 2024, 16:11
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо. Дякуємо Вам за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що, на жаль, з Вами не зміг зв’язатись наш спеціаліст, проте питання щодо прискорення закриття рахунку було вирішено.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що, на жаль, з Вами не зміг зв’язатись наш спеціаліст, проте питання щодо прискорення закриття рахунку було вирішено.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Погодилась закрити рахунок, пішла відділення написала заявлене про закриття рахунку, мені сказали что повернуть кошти протягом 10−14 днів, пройшли ці дні навіть більше, а коштів немає. пішла знов відділення сказали что менеджер помилився та вказав не вірні моі дані, подала знов заявлене про закриття рахунку і знов мені кажуть очікуйте 10−14 днів.
Получается закриття рахунку виходить більш місяця, як мені розраховуватися?
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Закриття рахунку зазвичай відбувається протягом 10 робочих днів, проте у випадку, якщо рахунок заблоковано — це може зайняти більше часу, оскільки в процесі задіяні кілька підрозділів банку.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код), а також адресу відділення, до якого Ви звертались для закриття рахунку. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що, на жаль, з Вами не зміг зв’язатись наш спеціаліст, проте питання щодо прискорення закриття рахунку було вирішено.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp