Минфин - Курсы валют Украины

Установить

З якогось дива заблокували карту!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Богдан Романчук 16 марта 2024, 20:55
Взагалі дивно, прийшла смс про заблокування карти, ніхто нічого туди не заводив і не виводив, користувався для покупок і мережі магазинів АТБ! Жахливий банк😡 не рекомендую, думав нормальне щось, а тут …
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 марта 2024, 8:54
Добрий день!

Дякуємо за очікування на відповідь.
Щиро приємно, що Ви обрали Райф в якості обслуговуючого Банку та надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Хочемо детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 марта 2024, 15:43
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 5

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 марта 2024, 15:43
#
Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+36
khvorost
khvorost
17 марта 2024, 23:20
#
Це самий глупий коментар , від банківскої групи ,яка очукуе на сакнкції США)
+
+6
natashaGra
natashaGra
17 марта 2024, 17:58
#
Очередная шаблонная отписка. Где сам этот менеджер? И почему до сих менеджер по вопросам клиентского сервиса получает информацию через посредника, а не напрямую?
+
+2
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
18 марта 2024, 7:46
#
Шкода, що працює автомат (шаблон) в Райффайзенбанк — немає підходу до кожного клієнта. Я так думаю, що блокування відбувається автоматично по якимось тільки їм відомим алгоритмат і ніхто не може пояснити які ці алгоритми. Необхідність пояснення потрібно навіть для того — щоб клієнти не наступали на ці граблі, але ПОВТОРЮЮ (ПІДКРЕСЛЮЮ), СПЕЦІАЛІСТИ БАНКА НЕ В ЗМОЗІ ЦЬОГО ЗРОБИТИ.
+
0
khvorost
khvorost
19 марта 2024, 23:28
#
А мені зовсім не шкода кліентів цього банку, вони спонсують війну …, хоч і опосередковано…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться