З якогось дива заблокували карту!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 17 марта 2024, 15:43
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +6
- natashaGra
- 17 марта 2024, 17:58
- #
Очередная шаблонная отписка. Где сам этот менеджер? И почему до сих менеджер по вопросам клиентского сервиса получает информацию через посредника, а не напрямую?
Шкода, що працює автомат (шаблон) в Райффайзенбанк — немає підходу до кожного клієнта. Я так думаю, що блокування відбувається автоматично по якимось тільки їм відомим алгоритмат і ніхто не може пояснити які ці алгоритми. Необхідність пояснення потрібно навіть для того — щоб клієнти не наступали на ці граблі, але ПОВТОРЮЮ (ПІДКРЕСЛЮЮ), СПЕЦІАЛІСТИ БАНКА НЕ В ЗМОЗІ ЦЬОГО ЗРОБИТИ.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Дякуємо за очікування на відповідь.
Щиро приємно, що Ви обрали Райф в якості обслуговуючого Банку та надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Хочемо детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp