Банк заблокував і вимагає дані, які не мають до банку жодних відносин
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
- +
- 0
- natashaGra
- 12 марта 2024, 12:17
- #
Данные третьих лиц разглашать нельзя без их согласия это по закону так. Это по поводу требований в первом пункте. Сохраняйте всю переписку с этим банком и пишите жалобу в НБУ. Похоже по-другому банк не решит проблему
Ні в одній з відповідей Банк не надав конкретики, які такі вимоги законодавства та постанови НБУ він виконує, ні одного посилання на конкретні нормативні документи. Все по шаблону та без конкретики.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 12 марта 2024, 13:51
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вимагають те, чого самі не можуть надати.
Вчора спілкувався з представником. Нажаль ні до яких змін це не призвело.
Райффайзенбанк просить надати виписку, яка має розкривати інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу».
Пішов я по банкам де маю рахунки — виписки сформували, але не один з банків не зміг надати виписку з інформаціїю яку просить Райффайзенбанк.
ПРОШУ Райффайзенбанк — сформуйте виписку по моєму рахунку яка розкриє інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу». ВІДПОВІДЬ — НЕ МОЖЕМО, НЕ МАЄ ТЕХНІЧНОЇ МОЖЛИВОСТІ — АЛЕ ВИ НАДАЙТЕ. КРАПКА.
Вчора спілкувався з представником. Нажаль ні до яких змін це не призвело.
Райффайзенбанк просить надати виписку, яка має розкривати інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу».
Пішов я по банкам де маю рахунки — виписки сформували, але не один з банків не зміг надати виписку з інформаціїю яку просить Райффайзенбанк.
ПРОШУ Райффайзенбанк — сформуйте виписку по моєму рахунку яка розкриє інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу». ВІДПОВІДЬ — НЕ МОЖЕМО, НЕ МАЄ ТЕХНІЧНОЇ МОЖЛИВОСТІ — АЛЕ ВИ НАДАЙТЕ. КРАПКА.
Думаю, що працює автомат (шаблон) в Райффайзенбанк — немає підходу до кожного клієнта. Я так думаю, що блокування відбувається автоматично по якимось тільки їм відомим алгоритмат і ніхто не може пояснити які ці алгоритми. Необхідність пояснення потрібно навіть для того — щоб клієнти не наступали на ці граблі, але ПОВТОРЮЮ (ПІДКРЕСЛЮЮ), СПЕЦІАЛІСТИ БАНКА НЕ В ЗМОЗІ ЦЬОГО ЗРОБИТИ.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 3 апреля 2024, 14:34
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
1. Була картка. Давно. По картці були в районі 10 штук платежів за 3 місяці від «Нової пошти».
2. Картку заблокували.
Банк вамагав:
1. Кожний скрін по кожній операції з доказами який не можливо зробити. Наприклад, банк вимагав щоб на кажному скріні дані і про номер накладної і ПІБ.
2. Банк вимагав довідки про доходи за весь періоди життя.
3. Банк вимагав довідки з кожного іншого банку, куди я переводив колись кошти що це мої картки.
На все це я витратив купу часу і бензину.
Навіщо? Щоб довести щоб співробітники дані мають розумові відхилення, а не погодитись з блоком.
Банк отримав все дані по платежам, платежі подтведжені.
Суть питання була закрити.
Але банк картку не розблокував і запросив наступне.
1. Фото і опис того, що я відпавляв по кожній транзакції.
2. Опис того, чому я використовував карту Райф. Так, це дебільно звучить але так і є.
3. Увага, докази того, звідки кошти на які я купляв облігації в іншому банку.
Тобто.
Райф ВИМАГАЄ ОБОВ’ЯЗКОВО дані про операції в іншому банку, які до нього не мають зовсім жодного відношення ніяк взашалі.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Неодноразово було прохання написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp