Спочатку блокують, а потім повідомляють про необхідність надання пояснень.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Цитата: «Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.» ПО ФАКТУ ВСЕ НАВПАКИ — спочатку блокуєте, а потім просите. В термін до 22.02.2024р. (дата блокування коштів) — запити від банка НЕ НАДХОДИЛИ.
- +
- +9
- natashaGra
- 11 марта 2024, 19:37
- #
Очередная стандартная отписка от банка, и похоже ещё и обман
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 12 марта 2024, 13:52
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вчора спілкувався з представником. Нажаль ні до яких змін це не призвело.
Райффайзенбанк просить надати виписку, яка має розкривати інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу».
Пішов я по банкам де маю рахунки — виписки сформували, але не один з банків не зміг надати виписку з інформаціїю яку просить Райффайзенбанк.
ПРОШУ Райффайзенбанк — сформуйте виписку по моєму рахунку яка розкриє інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу». ВІДПОВІДЬ — НЕ МОЖЕМО, НЕ МАЄ ТЕХНІЧНОЇ МОЖЛИВОСТІ - АЛЕ ВИ НАДАЙТЕ. КРАПКА.
Райффайзенбанк просить надати виписку, яка має розкривати інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу».
Пішов я по банкам де маю рахунки — виписки сформували, але не один з банків не зміг надати виписку з інформаціїю яку просить Райффайзенбанк.
ПРОШУ Райффайзенбанк — сформуйте виписку по моєму рахунку яка розкриє інформацію щодо: «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу». ВІДПОВІДЬ — НЕ МОЖЕМО, НЕ МАЄ ТЕХНІЧНОЇ МОЖЛИВОСТІ - АЛЕ ВИ НАДАЙТЕ. КРАПКА.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Ну думаю, добре, фінмоніторинг працює, буду готувати документи, пояснення. Все підготував, описав, під кожною операцією надав пояснення — відправив чекаю. На п’ятий день — приходить відповідь і я прозріваю. Банк просить надати: «Письмове пояснення з докладним описом змісту та мети проведених видаткових операцій, а саме: кому і з якою метою направлені кошти, який зв’язок із отримувачами коштів».
От сиджу і думаю — як мені ПОВТОРНО (бо описав суть операцій після першого запиту) пояснити банку мету направлення коштів на купівлю продуктів харчування і який у мене зв’язок з магазинами; як мені пояснити банку мету направлення коштів на сплату комунальних послуг, і який у мене зв’язок; як мені пояснити банку мету направлення коштів на депозит «Універсальний», і який у мене зв’язок з банком; як мені пояснити банку мету купівлі валюти, по курсу нижче ринкового, що пропонує банк, і який у мене зв’язок з банком і т.д. та т.п.
По деяких операціях (по яких не пам’ятав суть), спеціалісти (дзвонив на гарячу лінію) не змогли надати відповідь, що це за операції, от сиджу і думаю як надати пояснення.
Думаю, добре буду намагатись, позбирав додаткові документи, поставив питання, відправив — знову відповідь чекаю тиждень. І о диво, відповідь: «Надайте письмове пояснення з докладним описом змісту та мети проведених видаткових операцій за, а саме: кому і з якою метою направлені кошти, який зв’язок із отримувачами коштів.» ШАБЛОН.
Читаю відгуки від інших клієнтів — і думаю чи варто продовжувати переписку, це може затягнутись не на один місяць. Таке відчуття, що я більше зацікавлений бути клієнтом банку, ніж банк.
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp