жах
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 марта 2024, 12:48
- #
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 марта 2024, 13:37
- #
- Полезный комментарий
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані повні пояснення.
Повторно приносимо вибачення за незручності.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Повторно приносимо вибачення за незручності.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Причиною звернення була відсутність можливості здійснення бюджетного платежу через додаток райффайзен.
Працівники даного відділення банку, напевно в банківській справі знають ще менше за мене.
Спочатку пройшли ті кроки в додатку які раніше проходив я. Потім коли зрозуміли, що через додаток це не зробиться, розпочали переписку з чат-ботом.
Нічого доброго з того не вийшло. І працівниця банку зі словами «не знаю, не буду, боюся» скерувала мене в касу запевнивши, що відсоток який візьме каса або буде дуже малий або взагалі не буде. В касі виявляється не знали про мою проблему і пробували платіж провести через зняття готівки. Але сума була більша за 100000 і це виявилось не можливим.Тоді до мене підійшла ще одна працівниця і керуючись якимось наказом, не пам’ятаю кого (нацбанк, верховна рада) сказала що такий платіж зробити неможливо (моя сума до 400000 грн). Коли ж я сказав що завчасно близько 2−3 тижнів тому дзвонив на гарячу лінію і консультувався стосовно максимальної суми переводу, вона тихенько «щезла» Далі взагалі-шах і мат. Коли працівники банку взнали що я маю картку-монобанк, вони запропонували кошти з моєї картки райфайзен перевести на монобанк, а звідти здійснити бюджетний платіж. Це мені не вдалося (виявляється сума платежу була вищою за ліміт).
А потім почалась тривога. Ви б бачили їхні щасливі обличчя-спекались мене. Вибачте, але в даному відділення якісь «неуки» і ще й пробували обдурити, щоб спекатись мене (стосовно про заборону суми переводу).
Хочу дуже подякувати дівчатам з гарячої лінії завдяки яким вдалось здійснити платіж (виявляється це треба робити через сайт).
Зізнаємось, Ваш відгук для нас є неочікуваним та нам прикро, що це вплинуло на Вашу думку в цілому. Ми працюємо над тим, щоб кожен при зверненні у відділення залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Для здійснення платежу у системі Райффайзен Онлайн необхідно перейти в розділ Платежі ⇒ Платежі по категоріям ⇒ Платежі до бюджету та обрати відповідний платіж/податки/збір.
Якщо немає потрібної категорії в системі то, можливо здійснити сплату іншим шляхом: платіж на сайті Райфу через сервіс ОПЛАТА ПОСЛУГ онлайн, використовуючи категорію «Податки, платежі до бюджету» обираючи необхідну категорію, яка потрібна (комісія відсутня) або використовуючи категорію «Оплата за реквізитами»комісія відсутня); сплатити в касі Райфу на рахунки Державної казначейської служби України без сплати комісії за платіж.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Повторно приносимо вибачення за незручності.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp