Просто знущання! Найгірший банк в світі!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 22 марта 2024, 12:52
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо!
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Протягом всього часу з Вами комунікував наш менеджер. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Протягом всього часу з Вами комунікував наш менеджер. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Неможу закрити і вивести гроші вже 4 місяці!!! Добре що сума мала була на залишку
Але якби там було 10тис або 100 то ви самі маєте їх виривати зубами!!!
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Цінуємо Вашу співпрацю з Райфом та нам надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Протягом всього часу з Вами комунікував наш менеджер. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp