Не приймають валюту для обміну, навіть на інкасо (питання вирішено 05.03.2024)
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
- natashaGra
- 4 марта 2024, 10:09
- #
Текст банка стандартный — ещё один шаблон
- +
- 0
- Malena Mal
- 4 марта 2024, 10:22
- #
Так вони і видають пошкоджені банкноти, а потім відмовляються їх обмінбвати, пропонують тільки з комісією і то за погодження керівника відділення. Те що банк має певні плюси у курсі обміну і поповненні карток нівелюється неможливістю скористатися сервісом на самих відділеннях. Валюту з каси не дадуть, допоки не оформиш страхівку чи будь-який продукт для виконання плану, а якщо відмовляєшся, то будуть видавати зношеними банкнотами, мотивуючи тим, що для таких клієнтів, які не купують їхні банківські продукти тільки такі банкноти. Тому краще в іншому банку, хай за вищим курсом, але не вислуховувати спершу просьби, а потім докори.
- +
- 0
- KotletaDollarov
- 4 марта 2024, 13:35
- #
1.5года снимаю в разных отделенниях райфа доллары каждый месяц, все либо синие либо белые в очень хорошем состоянии. Еще ни разу мне не подсовывали хлам. При мне кассирша даже пачку белых долларов, сданную клиентом, отложила в сторону, мне синие отсчитала, причем я туда заехал первый раз, мне было по пути.
У вас похоже на точечную коррупцию в отделении, жалуйтесь и уволят кассиров или персонал за такое.
Если купюры даже терминал привата не принимает то они с серьезными повреждениями или загрязненениями. Их даже в машинку кидать не надо, если на глаз видно что убитые в хлам
У вас похоже на точечную коррупцию в отделении, жалуйтесь и уволят кассиров или персонал за такое.
Если купюры даже терминал привата не принимает то они с серьезными повреждениями или загрязненениями. Их даже в машинку кидать не надо, если на глаз видно что убитые в хлам
В тому то і проблема, яку створила касир відділення, бо банкноти розміром, що дорівнює 100 % від оригіналу, без будь-яких пошкоджень елементів дизайну та захисту, а також не обпалені не пропалені та не трухлі. Навіть в самому гіршому випадку вони абсолютно повністю підпадають як під критерії зношеності встановлені НБУ, так і самим банком.
- +
- +2
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 5 марта 2024, 17:23
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо!
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію! Бережіть себе!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію! Бережіть себе!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій.
Зазначимо, що відділення приймають та обмінюють на платоспроможну іноземну валюту значно зношені чи пошкоджені банкноти іноземної валюти. Рішення щодо прийому купюр приймається касиром, на підставі обстеження. Якщо валюта придатна до обміну (перевіряється платіжність банкноти), то працівник Банку повідомить розмір комісії за обмін зношених банкнот в іноземній валюті. Наразі комісія за обмін складає 7%.
За виключенням: якщо розмір частин наданої банкноти складає менше 100% від оригіналу; із пошкодженими елементами дизайну та захисту; обпалені, пропалені, трухлі.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних: фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію! Бережіть себе!
З повагою та турботою,
@RaifHelp