Неможливо отримати оперативно свої власні кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Зізнаємось, що дуже засмучені відгуком. Ми з розумінням відносимось до Вашого посту, та навіть не можемо уявити Ваші емоції, при цьому запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Ми розуміємо, наскільки це питання важливе для Вас і як важливо контролювати свої фінанси.
Хочемо пояснити, що перекази регламентуються ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» N 2346-III від 05/04/2001. В розділі 8, пункті 8.4 зазначено: «Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів». Термін здійснення переказу між власними рахунками зазвичай до 10 хвилин, але після 22:00 або на вихідних час може бути довшим (наприклад 1 година), з картки на картку до 10 хвилин.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію, тому будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp