Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Держіться подалі від цього банку, коли хочете мати доступ до своїх коштів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Sergii Potii 28 февраля 2024, 10:57
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Тургенева, 29
Ну що, друзі. Програмуля і мені 24.01.2024 року заблокувала кошти. Не сподобалося, що кидав кошти з одного свого рахунку на інший теж свій. Ніяких інших отримувачів та відправників ні юридичних, ні фізичних не було. Банк присилає одинаковий, як всім, запит: надайте, поясність і т.д. Почали витягувати всі наявні документи, кожного разу видумуючи різні документи та наполягати, щоб я надав всю!!! інформацію про операції з моїми активами: продаж нерухомості, машини, виписки по всім рахункам у ВСІХ банках (наче там не має свого фінмоніторингу), операції з цінними паперами, квитанції по купівлі-продажу валюти, ВСІ депозити. Саме цікаве пишуть: «Вкажіть відправника, отримувача та призначення платежів». Пишу у вас є доступ до мого рахунку в, А Т Райф, де є вся інформація (крім мене самого не має і не має бути ніяких контрагентів). Ну і так по колу. Ось адреса «спеціаліста»: inna.kozlenko@raiffeisen.ua. Мабуть якась Козленко І. Все це відбувається більше місяця. При чому по пів доби витрачав на формування виписок, брав довідки, сканував документи. Все марно: давайте ще довідку, яка законодавством не передбачена. Прийняв рішення закрити рахунок та 22.02.24 подав заяву через Райф-онлайн. Знову витратив більше години на спілкування. Нарешті Наталія пише: «Дякую за очікування. Заявка сформована та буде опрацьована впродовж 5 робочих днів. Вам надійде СМС повідомлення. Чи будуть у вас додаткові питання?». Ну думаю нарешті відпочину від цього «спілкування».Але не так сатлося, як гадалося. Зранку понеділка (26.02) банк вирішив подовжити спілкування та на діслав повідомлення на Вайбер, типу «Для оперативного закриття рахунків, прохання написати в чат Raiffeisen Online, зазначивши номера рахунків для закриття та фразу „Прошу закрити рахунки“. Якщо потрібен перерахунок залишків коштів, будь ласка, вкажіть відповідні реквізити. Дякуємо за співпрацю». Яка ж це співпраця? Це маячня якась. Саме головне, що вони культурні: «вибачте, будь-ласка», «ми розуміємо всю складність ситуації», «дякуємо за розуміння», «Ваш лист у надійних руках, ми вже працюємо над ним. Чекайте відповіді через 2 дні», «нам так жаль, що вас склалася думка», «Дякуємо за надану інформацію», «Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка», «кожен клієнт для нас особливий та цінний», «готові розглянути індивідуально звернення». Складається враження, що спілкуєшся з якимось автоматом. Все це добре, але результату від цього нуль. Ніякого індивідуального підходу. Всім шлють однакові листи з якимись відписками. Повністю розчарований. Сподіваюсь, що все-таки закриють рахунки та відправлять кошти. І на останок цукерка: попри заблоковані рахунки, банк не забуває знімати кошти за «обслуговування» рахунку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 февраля 2024, 11:03
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.

Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання. Додатково, хочемо зазначити, що у випадку блокування рахунку плата за обслуговування не списується.

Ваше звернення відправлено в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу для аналізу ситуації та перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 февраля 2024, 12:13
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 5

+
+45
Sergii Potii
Sergii Potii
28 февраля 2024, 11:15
#
О, знову культурна автоматична відповідь, як усім.
+
+30
natashaGra
natashaGra
28 февраля 2024, 11:55
#
Представителя этого банка за такие ответы очень давно пора уволить
+
+5
Sergii Potii
Sergii Potii
28 февраля 2024, 17:14
#
«Додатково, хочемо зазначити, що у випадку блокування рахунку плата за обслуговування не списується.» — це пишуть вічливі банкіри. А правда трішки інша — 24.01.2024 рахунки заблоковані, а 09.02.2024 — нарахована плата за користування, яка мною з іншого банку погашена. Дуже зручно, заблокувати рахунки на вихід, а на вхід — юудь-ласка — ми приймемо від вас любі кошти.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
29 февраля 2024, 12:13
#
Полезный комментарий
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+11
Sergii Potii
Sergii Potii
1 марта 2024, 16:08
#
Те що банк закрив мій рахунок — це не вирішення проблеми банку. Вона залишилася всередині банку — у кваліфікації працівників, які не знають законодавства та нормативних актів. Це ж ще не все. Зараз побратими-юристи підготують скаргу (в т.ч. в департамент нагляду за банками НБУ), а можливо і позов до банку. Так що готуйтеся відповідати і найперше: яка норма законодавства дає банку вважати кошти отримані за загибель капітана ВСУ- коштами здобутими незаконним шляхом або тими, що виступають спонсором тероризму. Та багато інших запитань. Я хочу, щоб руки ваших фахівців тремтіли при згадці про військових та коли вони пишуть всяку несинітницю. Звикли до безкарності, ставлять себе вище за клієнтів. Так що зірочки що вам добавилися за «вирішення проблеми», то безпіставно. Нуль — це ваш рівень спілкування з клієнтами. Може у банку і є адекватні спеціалісти, але я писав призвище, від спілкування з якою були прийняті рішення залишити цю установу.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Держіться подалі від цього банку, коли хочете мати доступ до своїх коштів