Держіться подалі від цього банку, коли хочете мати доступ до своїх коштів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- +45
- Sergii Potii
- 28 февраля 2024, 11:15
- #
О, знову культурна автоматична відповідь, як усім.
- +
- +30
- natashaGra
- 28 февраля 2024, 11:55
- #
Представителя этого банка за такие ответы очень давно пора уволить
- +
- +5
- Sergii Potii
- 28 февраля 2024, 17:14
- #
«Додатково, хочемо зазначити, що у випадку блокування рахунку плата за обслуговування не списується.» — це пишуть вічливі банкіри. А правда трішки інша — 24.01.2024 рахунки заблоковані, а 09.02.2024 — нарахована плата за користування, яка мною з іншого банку погашена. Дуже зручно, заблокувати рахунки на вихід, а на вхід — юудь-ласка — ми приймемо від вас любі кошти.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 29 февраля 2024, 12:13
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +11
- Sergii Potii
- 1 марта 2024, 16:08
- #
Те що банк закрив мій рахунок — це не вирішення проблеми банку. Вона залишилася всередині банку — у кваліфікації працівників, які не знають законодавства та нормативних актів. Це ж ще не все. Зараз побратими-юристи підготують скаргу (в т.ч. в департамент нагляду за банками НБУ), а можливо і позов до банку. Так що готуйтеся відповідати і найперше: яка норма законодавства дає банку вважати кошти отримані за загибель капітана ВСУ- коштами здобутими незаконним шляхом або тими, що виступають спонсором тероризму. Та багато інших запитань. Я хочу, щоб руки ваших фахівців тремтіли при згадці про військових та коли вони пишуть всяку несинітницю. Звикли до безкарності, ставлять себе вище за клієнтів. Так що зірочки що вам добавилися за «вирішення проблеми», то безпіставно. Нуль — це ваш рівень спілкування з клієнтами. Може у банку і є адекватні спеціалісти, але я писав призвище, від спілкування з якою були прийняті рішення залишити цю установу.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання. Додатково, хочемо зазначити, що у випадку блокування рахунку плата за обслуговування не списується.
Ваше звернення відправлено в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу для аналізу ситуації та перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp