Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скоринг з дивностями

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Arbitr 22 февраля 2024, 22:22
Є клієнтом банку.
В додатку зявились персональні пропозиція відкрити кредитну карту «100 днів», або отримати кредит готівкою.
Зайшов у відділення поцікавився, чи можливо відкрити іншу кредитну карту «Два кешбека».
Менеджер подивилась, сказали, що у мене гарний кредитний рейтинг, почала оформлювати заявку на отримання карти «Два кешбека», але отримала відмову від системи.
В той же день, вечером отримую на емейл персональну пропозицію відкрити карту «Два кешбека» на умовах акції з пільговими відсотками. Через додаток зв’язуюсь з підтримкою, цікавлюсь, так чи можно мені отримати цю карту? Підтримка відповідає, що ні, але пропонує відкрити «100 днів».
На наступний день в додатку зникають персональні пропозиції щодо відкриття, що «100 днів», що на отримання кредиту.
Щось мені вже якось за мої депозити у Вашому банку стає лячно, якщо протягом доби з Вашою системою скорингу таки зміни відбуваються.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 февраля 2024, 8:59
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді. Будемо відвертими, нам прикро, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас. Хочемо пояснити, що пропозиції кредитування формуються в індивідуальному порядку та їх актуальність може змінюватися. Такі критерії як дохід, стабільність надходжень, кредитна історія, а також зміна цих факторів, можуть впливати на прийняття рішення щодо кредитування.

Ми б хотіли детально проаналізувати ситуації, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код, або контактний номер телефону. Чекаємо за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 февраля 2024, 17:59
Вітаємо!
Вдячні за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію у телефонному режимі з детальним поясненням, щодо виниклої ситуації.
У разі питань у майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
Arbitr
Arbitr
25 февраля 2024, 14:46
#
Був дзвінок з служби по боротьбі з клієнтами, нажаль, позиція та сама, система щось там вирішує, чекайте пропозицію. Я звертаю увагу, що моя позиція в тому, що була персональна пропозиція на відкриття кредитної карти, яку я розглядаю як оферту укласти договір, але коли я з нею погодився, та звернувся для отримання карти, то одержав відмову.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
27 февраля 2024, 17:59
#
Полезный комментарий
Вітаємо!
Вдячні за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію у телефонному режимі з детальним поясненням, щодо виниклої ситуації.
У разі питань у майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться