Скоринг з дивностями
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Був дзвінок з служби по боротьбі з клієнтами, нажаль, позиція та сама, система щось там вирішує, чекайте пропозицію.
Я звертаю увагу, що моя позиція в тому, що була персональна пропозиція на відкриття кредитної карти, яку я розглядаю як оферту укласти договір, але коли я з нею погодився, та звернувся для отримання карти, то одержав відмову.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 27 февраля 2024, 17:59
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо!
Вдячні за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію у телефонному режимі з детальним поясненням, щодо виниклої ситуації.
У разі питань у майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію у телефонному режимі з детальним поясненням, щодо виниклої ситуації.
У разі питань у майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
В додатку зявились персональні пропозиція відкрити кредитну карту «100 днів», або отримати кредит готівкою.
Зайшов у відділення поцікавився, чи можливо відкрити іншу кредитну карту «Два кешбека».
Менеджер подивилась, сказали, що у мене гарний кредитний рейтинг, почала оформлювати заявку на отримання карти «Два кешбека», але отримала відмову від системи.
В той же день, вечером отримую на емейл персональну пропозицію відкрити карту «Два кешбека» на умовах акції з пільговими відсотками. Через додаток зв’язуюсь з підтримкою, цікавлюсь, так чи можно мені отримати цю карту? Підтримка відповідає, що ні, але пропонує відкрити «100 днів».
На наступний день в додатку зникають персональні пропозиції щодо відкриття, що «100 днів», що на отримання кредиту.
Щось мені вже якось за мої депозити у Вашому банку стає лячно, якщо протягом доби з Вашою системою скорингу таки зміни відбуваються.
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Будемо відвертими, нам прикро, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас. Хочемо пояснити, що пропозиції кредитування формуються в індивідуальному порядку та їх актуальність може змінюватися. Такі критерії як дохід, стабільність надходжень, кредитна історія, а також зміна цих факторів, можуть впливати на прийняття рішення щодо кредитування.
Ми б хотіли детально проаналізувати ситуації, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код, або контактний номер телефону. Чекаємо за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію у телефонному режимі з детальним поясненням, щодо виниклої ситуації.
У разі питань у майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp