Не віддають кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- +16
- torro120157a
- 22 февраля 2024, 11:19
- #
Багато літер. І з них складаються навіть гарні слова. Але виправити помилку немає часу. Бо вся наснага направлено на літери. За цей час вже можна було вирішити питання не один раз. Але при тому що про це відомо не одній людині мені ніхто не зателефонував. Я вже не кажу про перерахування коштів. Питання вирішується на протязі 2−3 хвилин. Але банк вперто його не вирішує.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 22 февраля 2024, 11:42
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо! Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +1
- natashaGra
- 22 февраля 2024, 12:12
- #
К сожалению это один из самых плохих банков в стране. По опыту написать могут что угодно, но вот решить элементарную проблему в своих же документах 4 года не могут
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 22 февраля 2024, 12:21
- #
- Полезный комментарий
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення та цінуємо Вашу увагу.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Хочемо висловити свої щирі співчуття та підтримати в такий нелегкий час.
Зізнаємся, що відгук дуже не очікуваний для нас. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вказати адресу відділення в яке Ви звертались.
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp